Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sonju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sonju

Uusi jäsen
08.03.2008
3
0
1
Olen 17-vuotias ja haluaisin lapsen. Olen potenut vauvakuumetta jo nelisen vuotta ja se pahenee vain koko ajan. Tuntuu kuin haave äitiydestä valtaisi koko ajan vain enemmän ja enemmän elämästäni. Kauppaan mennessäni käyn aina ensin vauvanvaateosastolla hypistelemässä potkuhousuja ja ruokakaupassa tsekkaan vauvanruokauutuudet. Kadulla vastaan tulevien vaunujen sisälle on pakko kurkata ja tunnen kateutta kaikkia raskaana olevia naisia kohtaan. Opiskelen lukiossa ja teen iltaisin ja viikonloppuisin lapsenvahtihommia. Lasten kanssa on ihanaa, mutta oloni on aina surullinen lähtiessäni. Poikaystäväni on sitä mieltä, että lasten aika on vasta kymmenen vuoden päästä, kun koulut on käyty. Mikä avuksi? Miten pääsen eroon tästä tunteesta?

teet mukelon... Kyllä sä sit huomaat sen ihanuuden ku muksu huutaa yötäpäivää... Ja sä oisit loppuikäs sidottu siihen lapseen etkä pääsis viettää normaalii nuoruutta niin kun ton ikäsen pitäis. Mieti näitä asioita niin vauvakuume karisee pois :D

Sinähän olet kuin minä lukioiässä :o :D

Mulla tuo vaihe meni ohi, mutta kyllä sitä vauvakuumetta kesti ikävuodet 14-19 ainakin. Sitten tuli uudet tuulet elämässä, ja sellainen olo että en tee lapsia ennen kun täytän 30 v. No, tuli aviomies vastaan, halusimme perustaa perheen, ja meillä on nyt kaksi lasta (molemmat syntyneet ennen sitä 30 v rajaa, jolloin mun piti vasta aloittaa).

Lukioaikainen poikaystäväni oli aivan ihana, mutta olen tosi tyytyväinen etten tehnyt lasta hänen kanssaan, ja siinä vaiheessa elämää. Multa olisi mm. jäänyt väliin kaikki ulkomailla vietetyt vuodet, jotka ovat olleet ehdottomasti hauskinta ja kokemusrikkainta aikaa mun elämässä.

Olin ihan samanlainen sun ikäisenä!!

Poikaystävä silloinen ei halunnut lapsia pitkään aikaan...vaihdoin miestä ts.löysin uuden miehen jätettyäni poikaystäväni ja hän halusi kanssa lapsia .

Olin 18 kun sain ensimmäiseni,yhdessä ollaan oltu nyt jo 12 vuotta:)

Olin ihan samanlainen sun ikäisenä!!

Poikaystävä silloinen ei halunnut lapsia pitkään aikaan...vaihdoin miestä ts.löysin uuden miehen jätettyäni poikaystäväni ja hän halusi kanssa lapsia .

Olin 18 kun sain ensimmäiseni,yhdessä ollaan oltu nyt jo 12 vuotta:)

elä nuoruutes tyttö hyvä...
sain esikoiseni kun olin 18v ihan omasta tahdosta ja mieskin sen halus en kadu ja lapsi on haluttu mutta sillon kun se 18v napsahti lasiin ja kaverit tekivät kaikkea kivaa niin mulla ei siihen ollut mahdollisuutta,minä työntelin vaunuja..sitten kun lapsi oli sen ikäinen että olis voinnut vaikka illaks jättää isän kanssa niin kaverita ei enään kiinnostanut ja osa oli hävinnyt kokonaan jonnekkin...

Yhteistyössä