Mikä avuksi kun en voi lakata ajattelemasta exääni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ymmärrä mikä minua vaivaa.. exäni jätti minut, ajatelkaa kolme pitkää vuotta sitten, ja minä en vieläkään ole päässyt täysin hänestä irti, vaikka suhde ei edes vuotta kauempaa kestänyt. Minulla on uusi mies, mutta en jostain syystä saa exää pois mielestä.. kesäajat ovat olleet pahimmat kun vietimme niin ihanan kesän yhdessä ja sitä haikeana välillä muistelen. Se mies oli niin unelma ja surettaa vieläkin että meidän suhteemme loppui. Mikä avuksi?? Emme ole olleet yhteyksissä pitkiin aikoihin, joskus hän messengerin kautta jotain viestiä laittaa joten tiedän ettei hänkään ole minua täysin unohtanut..argh tulen hulluksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ajattele nykyistä miestäsi toisen naisen kanssa. Koska sinun ajatuksesi liitelevät missä lie, niin eiköhän miehesikin ajattel aivan muita ihmisiä.

no kun tiedän ettei hän ajattele muita naisia, on hulluna minuun ja minäkin rakastan häntä..en vain voi unohtaa sitä mitä minulla ja exälläni oli... tämä on ihan hirveää!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
kuulostat tutulta :D

tutulta, kuinka niin?

no juri tänään ystäväni pui samankaltaista ongelmaa minulle...

kurkkasin profiiliasia ja asumme täysin eripuolilla suomea, joten en ole kyllä sama henkilö :)

no, enpä olettanutkaan, mutta tuntui vain niin hassulta kun juuri pääsin kotiin kyseisen ystäväni luota, tulin tänne kurkkaamaan ja näin aloituksesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Ainahan se aika kultaa muistot ja ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Sanoisin, että suutari pysyköön lestissään.

en tee sitä tahallani, mutta huomaan aina vertailevani exääni ja nykyistä joissain asioissa. Exäni oli todella ihana rakastaja ja minun hyvä ystäväni..jota ikävoin ihan sairaasti. Tulen kohta hulluksi, mitä teen??

Voi, kun osaiskin auttaa. Täytyy vaan yrittää kääntää ajatukset toisaalle. Tätä yritän itse,kun on tarvis. Voi kyllä olla aika vaikeaa. Yritä keskittyä muihin asioihin. Tsemppiä.

kiitos tsemppauksesta.. olen niin kauan koittanut hänet unohtaa, mutta silti mies pysyy mielessäni.. ja kun uskon että hänkin vielä ajattelee minua koska on laitellut pusu-hali viestejä..argh..tekisi mieli soittaa hänelle...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärrä mikä minua vaivaa.. exäni jätti minut, ajatelkaa kolme pitkää vuotta sitten, ja minä en vieläkään ole päässyt täysin hänestä irti, vaikka suhde ei edes vuotta kauempaa kestänyt. Minulla on uusi mies, mutta en jostain syystä saa exää pois mielestä.. kesäajat ovat olleet pahimmat kun vietimme niin ihanan kesän yhdessä ja sitä haikeana välillä muistelen. Se mies oli niin unelma ja surettaa vieläkin että meidän suhteemme loppui. Mikä avuksi?? Emme ole olleet yhteyksissä pitkiin aikoihin, joskus hän messengerin kautta jotain viestiä laittaa joten tiedän ettei hänkään ole minua täysin unohtanut..argh tulen hulluksi!!

Miksi erositte?

Alkuperäinen kirjoittaja MEI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi erositte?

pitkä välimatka yms.. en itsekään tiedä tasan tarkkaan minkä takia hän minut jätti..

sä ajattelet sitä siksi että sinut jätettiin B) niin se aina menee..Paras olisi siirtää muistot muistoiksi, ja jättää haikailut. Pilaat nykyisen suhteesi kun haikailet jonkun sellaisen perään, mikä ei koskaan tule enää toteutumaan. Ihanat muistot on ihania muistoja :) ne kannattaa toki säilyttää, ja välillä niissä on kiva käydä seikkailemassa..Mutta ei sen enempää.

Olen nyt vuoden haikaillut eksäni perään aivan samoista syistä mitä olen tästä lukenut. Jonkin sortin masentuneisuutta joskus poden enkä kykene seurustelemaan mutta joillekkin asioille ei voi vain mitään ja elämää on jatkettava :)

Yhteistyössä