mikä avuksi kun seksi ei kiinnosta, aviolitto ja mies kärsii!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MammaHaluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MammaHaluton

Vieras
ukko rukka kun minua ei kiinnosta, en halua väkisinkään ja toisen mieliks seksiä harrastaa. mitä tähän avuksi?
on niin ahdistavaa kun mies tulee selän taakse kyhnyttää "se" seisokissa ja yrittää hyväillä ja hoitaa minua, mutta turhaan, minua rupee vaan inhottaa ja haluan äkkiä pois tilanteesta. se jos mikä loukkaa miestä ja pahoittaa sen.. en myöskään tällä hetkellä paljon jaksaisi miestä katsella, ku ei ole oikein tunteita ja raskaus jyllää.. samalla myös tunteet! on niin hankalaa..
kertokaa työ mikä avuksi ja miten selvitä tästä?

Sama kiinnostais muakin. Meillä samaa ongelmaa paitsi että ei ole raskautta edes jylläämässä. Muuta terveyteen liittyvää ongelmaa on ja hormonitasolla vaikuttaa koko henkiseen olooni. Joten ei ole haluja tippaakaan. Mies tietää tilanteen, mutta joka kerta joudun uudelleen selostamaan tilanteen. Vaikka mies ymmärtää tuntuu että hän loukkaantuu. En halua väkisin alkaa hommailemaan kun itseä ajatuskin inhottaa. =( Haluaisin haluta ja olla "normaali" ihminen mutta kun ei ole haluja.

tottakai sä lähet pois ja inhoitaa niin muakin jos noin.

sano miehelle ja osoita myös itse läheisyyttä pitkin päivää. hyvöilyä ilman ajatusta seksistä.
haleja ,pusuja. kosketuksia. katseita. ilman taka-ajatuksia. sitten kun se läheisyys taas tuntuu hyvältä alkaa haluttamaan miehen kosketus.

mulla oli noin esikon jälkeen kun sulla nyt. Mies onneksi ymmärsi eikä painostanut, suuttunut tai mitään.
lisättiin seksitöntä läheisyyttä niin seksi lisääntyi ja halut palas

Mukava seksilelu, hierontaöljyt ja eroottiset filmit avuksi! Turha muuten jonkun ajan päästä ihmetellä, jos mies ei enää edes yritä mitään vaan painuu vieraisiin!

no meillä ei toimikkaan oikein nuo muut jutut! olen sanonutkin ukolle et ei mua kauheesti kiinnosta tuo seksi ku en ole saanut varmaan vuoteen pusun pusua, saatikkaa muutakaan hellyyttä! :( olenkin sanonut, ku olen hitaasti syttyvä enkä kovin seksistinen ihminen että suuteleminen, halailut ja hellyys ilman seksiä olisi ihanaa ja saattaisin syttyäkkin.. mutr ei se ymmärrä! se on vielä nuori iskä joten sen on vaikeaa varmaan ymmärtää kovin. meilläkin kaksi lasta jotka vie oman osasa pois romantiikasta.

Yhteistyössä