?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä tappaisin itseni mielummin kun asuisin maalla omakotitalossa :x
No pienestä on sullakin hengenlähtö kiinni... :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä tappaisin itseni mielummin kun asuisin maalla omakotitalossa :x
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
:x ei mulle ainakaan ole
Juu, onneks pääsin sieltä maalta ja omakotitalosta pois! Kerrostalo, keskellä kaupunkia, ah..... IHANAA ja kaikki käden ulottuvissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kieh:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Juu, onneks pääsin sieltä maalta ja omakotitalosta pois! Kerrostalo, keskellä kaupunkia, ah..... IHANAA ja kaikki käden ulottuvissa.
Ja ikää oli...? Luulen että sinullakin mieli muuttuu muutaman vuoden päästä...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Mä tappaisin itseni mielummin kun asuisin maalla omakotitalossa :x
Ja onneksi kaikki ei asu näin koska se on kaikkein epäekologisin tapa asua.Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kieh:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Juu, onneks pääsin sieltä maalta ja omakotitalosta pois! Kerrostalo, keskellä kaupunkia, ah..... IHANAA ja kaikki käden ulottuvissa.
Ja ikää oli...? Luulen että sinullakin mieli muuttuu muutaman vuoden päästä...