D
Droppi
Vieras
Meillä 3 alle 5-vuotiasta tenavaa, ja kiva asunto, mutta kun ajattelen aina elämää eteenpäin, niin teki nyt vaan mieli kysäistä että mikä tesitä paras asumismuoto pikkulapsiperheelle? Ja, MIKSI?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mielestäni mikä muu tahansa paitsi kerrostalo. Lasten kanssa on kiva kun on edes vähän omaa pihaa, on tilaa missä säilytellä rattaita, leluja jne. Näin kevät/kesäaikaan on hauska laittaa vähän kukkia ja muita kasveja pihaan kasvamaan ja niiden kasvua voidaan seurata koko kesän. Ei tarvitse lähteä pitkän matkan päähän puistoon jos halutaan ulos leikkimään, kun voi omassa pihassakin olla. Myös häiriötekijöitä tuntuu olevan vähemmän, ainakin täällä meidän rivari- ja omakotitaloalueella, kuin kerrostalolähiöissä. Häiriötekijöillä tarkoitan juoppoja, kovaa liikennettä, muiden asukkaiden ääniä ja mekkalointia muun muassa. Ongelmaperheitä myös vähemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
:x ei mulle ainakaan ole
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Mä tappaisin itseni mielummin kun asuisin maalla omakotitalossa :x
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!
Mä tappaisin itseni mielummin kun asuisin maalla omakotitalossa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Droppi:Meillä 3 alle 5-vuotiasta tenavaa, ja kiva asunto, mutta kun ajattelen aina elämää eteenpäin, niin teki nyt vaan mieli kysäistä että mikä tesitä paras asumismuoto pikkulapsiperheelle? Ja, MIKSI?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maatila eläimineen lapselle paras.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiki85:Omakotitalo maalla on paras asumismuoto....ihan kaikille!!!