Nii-i, tuota olen ainakin itse usein miettinyt että miksi ihmeessä tietynlainen miestyyppi vetoaa eniten ja juuri sen miestyypin kanssa ei käytännön elämä onnistu niinkään hyvin. :/ Rehellisesti kun mietin omia miesjuttuja taaksepäin niin JOKAISESTA kohtaamastani miehestä löytyy samanlaisia yhdistäviä tekijöitä! Ne kaikkia miehet oli alkuvaiheessa mukamas niin ihania ja heidän kanssa valtava määrä yhteisiä intressejä mutta kuinkas kävikään, loppujen lopuksi ne ihmiset oli kaikki täysiä narsistihaahuja joille oma napa ollut se tärkein elämässä. Itse olen jäänyt aina jokaisessa suhteessa miesten varjoon. Ehkä se on sitten jotain sinisilmäisyyttä ollut.
Ihmisluonto on joskus mystinen. Tietty mies/naistyyppi vain vetoaa enemmän kuin toinen. Ehkä järkiavioliitot voisi nostaa kunniaan meidän vaikeiden tapausten kohdalla. Jos löydätte meille hyväksi olevan järkevän kumppanin niin great!
Itse ainakin koen vahvasti itselleni parhaaksi olla yksin ja vapaa suhteista. Ehkä lopun ikääni jos niikseen tulee. Olen nähnyt ja kokenut jo pitkällisen suhteen (10v) riemut joten olen todella helpottunut voidessani todeta että olen tasan yhtä onnellinen sinkkunakin, ellen jopa onnellisempi!