Mikä asia minussa ärsyttää eniten sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tunne sua ollenkaan jotta tiedä kuinka mukava ihminen sä oot?

Mutta... mua ei ärsytä vaan ihmetyttää nää sun aloittamat ketjut joissa haluat/ kysyt jotain kummaa "tietoa" susta itsestäsi ihan vierailta ihmisiltä, miksi ihmeessä?

Jos tajuat mitä tarkoitan :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
se kun aikoinaan kehuskelit "isolla" palkallasi, niin vaan nykyisin käyt sossunluukulla ihan häpeilemättä.
se että kerrot täällä ihan liikaa itsestäsi.

Mistä sä olet saanut päähäsi, että käyn sossun luukulla?
Ja mä en esim tule mun miesjuttuja kommentoimaan täällä enää sanaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
se kun aikoinaan kehuskelit "isolla" palkallasi, niin vaan nykyisin käyt sossunluukulla ihan häpeilemättä.

kuka tuossa mies jutuista edes mainitsi?? kaikki lapset ovat erille isälle, ei niistä kannatekaan mitään huudella

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:

kuka tuossa mies jutuista edes mainitsi?? kaikki lapset ovat erille isälle, ei niistä kannatekaan mitään huudella

Niin joo, niinhän ne eri isille onkin, shame on me :ashamed:

se että ennen kuvan julkistamistas annoit kuvan että oot jotenkin erityisen kaunis ja nuori, paljastuit aivan tavalliseksi ikäisesi näköiseksi.nää sun turhat aloitukset, se että teit tyhmään tilanteeseen kolmannen lapsen.

Nää sussa ärsyttää :D tarkempaa syytä en osaa sanoa

No et oot ihan tavallinen tallaaja, niinku ulkonäönkin puolesta et mitenkään viehättävä. Jotenkin aika huonokäytöksinen, yrität olla jotain erikoista. Mutta oot siis niin tylsä tavis jotenkin, oikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä en tunne sua ollenkaan jotta tiedä kuinka mukava ihminen sä oot?

Mutta... mua ei ärsytä vaan ihmetyttää nää sun aloittamat ketjut joissa haluat/ kysyt jotain kummaa "tietoa" susta itsestäsi ihan vierailta ihmisiltä, miksi ihmeessä?

Jos tajuat mitä tarkoitan :D

Tää on tälläistä kevyttä viihdettä, kun laset on menneet nukkumaan :D
Esikoinen tosin valvoo vielä :headwall:

se että ennen kuvan julkistamistas annoit kuvan että oot jotenkin erityisen kaunis ja nuori, paljastuit aivan tavalliseksi ikäisesi näköiseksi.nää sun turhat aloitukset, se että teit tyhmään tilanteeseen kolmannen lapsen.

Nää sussa ärsyttää :D tarkempaa syytä en osaa sanoa

Nettikirjoitustesi olet henkisesti epä-stabiili ihminen. En ymmärrä mikset voinut nauttia lapsistasi ja saada elämääsi järjestykseen ja vasta sen jälkeen tehdä lisää lapsia.

Yhteistyössä