Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hymiöt =) :saint: :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Älä jaksa, sun terä on pahasti ruosteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hymiöt =) :saint: :xmas:![]()
Mun mielestäni mä en edes hirveästi niitä käytä.
Jotkut käyttää vieläkin enemmän :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja no:se kun aikoinaan kehuskelit "isolla" palkallasi, niin vaan nykyisin käyt sossunluukulla ihan häpeilemättä.
se että kerrot täällä ihan liikaa itsestäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja no:se kun aikoinaan kehuskelit "isolla" palkallasi, niin vaan nykyisin käyt sossunluukulla ihan häpeilemättä.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:On sulla karseita nää alotukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja no:se kun aikoinaan kehuskelit "isolla" palkallasi, niin vaan nykyisin käyt sossunluukulla ihan häpeilemättä.
Mistä sä olet saanut päähäsi, että käyn sossun luukulla?
Ja mä en esim tule mun miesjuttuja kommentoimaan täällä enää sanaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja no:se kun aikoinaan kehuskelit "isolla" palkallasi, niin vaan nykyisin käyt sossunluukulla ihan häpeilemättä.
Mistä sä olet saanut päähäsi, että käyn sossun luukulla?
Ja mä en esim tule mun miesjuttuja kommentoimaan täällä enää sanaakaan.
kuka tuossa mies jutuista edes mainitsi?? kaikki lapset ovat erille isälle, ei niistä kannatekaan mitään huudella
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä en tunne sua ollenkaan jotta tiedä kuinka mukava ihminen sä oot?
Mutta... mua ei ärsytä vaan ihmetyttää nää sun aloittamat ketjut joissa haluat/ kysyt jotain kummaa "tietoa" susta itsestäsi ihan vierailta ihmisiltä, miksi ihmeessä?
Jos tajuat mitä tarkoitan![]()