K
katjuska
Vieras
Meillä oli erikoislääkäri, ja mietin että onko ne aina? Vai onko mahdollista että esimerkiksi terkka/kätilö tekee ultran?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Esikoisen aikaan (kun kunta ei maksanut) mentiin Medisonariin ja siellä lääkäri ultras ja oli niin töykeä, että voihyvääpäivää! Se ei vastannut kun mä kysyin jotain, kun mies toisti mun kysymyksen, niin sitte sille se vastas. Vanha äijä en muista nimeä.
Kuopuksesta päästiin TYKS:n ä-polille ja siellä kätilö ultrasi ja oli tosi mukava ja huolellinen ja kertoi mitä oli tekemässä ja mitä näkyy ja miksi sitä katotaan jne. Että säästyi 100e ja palvelu oli miljoonasti parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Meillä teki yks Suomen johtavista erikoislääkäreistä NKL:n sikiötutkimusyksikössä. Päästiin sinne, koska mulla ollu kaikenlaista häikkää ennen. Lääkäri tutki kauan ja hartaasti, oli ihan innoissaan, selitti kaiken ja näytti kuvia, oli siis 4D (?). Tuolla yksikössähän tutkitaan yleensä vain vaikeita ja haastavia tapauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Jyväskylässä:Jyväskylässä mulla oli ainakin erikoislääkäri, sellainen vanhempi herrasmies![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Jyväskylässä:Jyväskylässä mulla oli ainakin erikoislääkäri, sellainen vanhempi herrasmies![]()
Joo, mulle myös, oli jo keskussairaalalta eläkkeelle jäänyt, mut tekee vielä yksityisellä puolella. Aivan ihana ja lämmin ihminen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Omituista:No onpa outoa, että samassa sairaalassa jollekin tekee erikoislääkäri ja jollekin kätilö?! Hieman eri koulutuspohja..