Luotatteko rakenneultran arvioon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mama"

Vieras
Oletteko uskaltaneet luottaa rakenneultran tyttöarvioihin?? Siis ihan perinteisen ultran, ei 4D:n.

Omalla kohdalla näkymä oli hyvä, kätilö kokenut ja varmanoloinen näkemästään (ei pippeliä, vaan selkeät viivat, ne poimut).

Kun tuntuu, että moni ryntää heti hommaamaan kaapin täyteen niitä vaaleanpunaisia rimpsuja mutta mä en kyllä millään uskalla. Olen kuullut, että ne tyttöarvaukset menee niin usein pieleen ja niitä hörhelöitähän ei pojalla sitten käytetä..

Oma kunto (rv 32) on jo sellainen ettei tässä enää kauaa kaupoilla jaksa pyöriä, joten niitä hankintoja olisi hyvä tehdä nyt. Kaikkea vaan on niin tylsä ostaa neutraalina...

En osaa sanoa. Mulla tyttöarvio piti kutinsa. Samoin siskollani kahdesti on tyttöarvio osunut oikeaan. Itse ostin aika neutraalia, mutta muutaman "tyttö vaatteen" uskalsin ostaa. Sen verran laittaa vaatteisiin rahaa ettei harmita jos tulokas onkin poika. Ostin kyllä pinkin pussilakanasetin ja unipupun, mutta oishan nuissa nyt poikakin voinut nukkua ja itseasiassa pikkuveljensä nukkuikin pinkeissä lakanoissa. Tuntui turhalta ostaa vauvalle "poikamaisia" petivaatteita erikseen.

Meillä rakenneultrassa lääkäri ja kätilö sanoivat tytöksi, ei näkynyt ulokkeita :)
Myin kaikki pojan vanhat vaatteet ja ostin tilalle vaaleanpunaista. Nyt rv 27 on alkanut vähän mietityttää, entä jos se onkin poika...
Mulla on ylimääräinen ultra onneksi kohta, jossa aion kyllä vielä tarkistuttaa sukupuolen :)

Meillä se tilanne, että pojan vaatteita kaappi täynnä ja tulokkaasta lupailtiin tyttöä. Myös meidän tapauksessa kätilö oli varma näkemästään ja näkymä oli hyvä. Olen kyllä ostellut kaappiin tytön vaatteita valmiiksi. En halua pukea tyttöä pelkästään isoveljen neutraalin sävyisiin tai poikamaisiin vaatteisiin. Olen kyllä aika kaikki ruokainen värien suhteen, mielestäni kummallakin sukupuolella voi käyttää värejä melkein laidasta laitaan. Pojalle en kuitenkaan mekkoa tai vaaleanpunaista bodya laittaisi enkä tytölle sinistä rekka-autopaitaa. Jos nyt toinen poika tulisikin, niin sitten laittaisin tytön vaatteet tutuille kiertoon tai myisin eteenpäin, ei se nyt niin vakavaa ole.

Mulla piti arvio paikkansa mutta en ostanu kun neutraalia ja sitten värejä kun näin tulokkaan. Voiha sitä ap jotain ostaa tytölle, ei pari vaatetta haittaa kaapissa jos onkin sitte toista lajia.

Meillä nähty tää veijari pojaksi varmaan 5-6 ultrassa, uskon tähän arvioon. Tyttäristä tokasta eivät sanoneet mitään, ekan kohdalla sanoivat, että jos pitäs veikata niin enemmän tytöltä näyttäs.

Joo. Aina on ollut niin "selkeät näkymät", että olen uskaltanut ostella vaatteita ym. ennakkoon.

Voithan sitten tilailla nettikaupoista, jos ei synnytyksen jälkeen tee mieli lähteä kaupoille.

Meillä kolmea edellistä veikattiin tytöksi rakenneultrassa ja tyttöjä olivatkin. Nyt olis taas rakenneultran mukaan tyttö tulossa ja siihen luotan, vaikka tottakai se menee niin, ettei mikään ole 100% varmaa ennen kuin vauva on maailmassa :) .

Meillä on molemmilla kerroilla veikattu tyttöä ja tytöt on tullu, luotan kyllä, mutta en niin paljon, että kaikki vaatteet hommaisin. Ostanu rakenneultran jälkeen muutaman "tyttövaatteen" loput unisex tai sitten jättäny suurimman osan vasta synnytyksen jälkeen hankittavaks.

Meillä ei rakenneultraaja esittänyt arviota vaan sanoi, että tyttö on. Itsekin nähtiin paikat selvästi silloin (ja monena muunakin ultrakertana sen jälkeen), ettei jäänyt arvailujen varaan. Ja juu, uskallettiin ostaa vaatteita ja kertoa muillekin, että tyttö tulee.

Minua kiinnostaa myös.
Johtuvatkohan ne väärät tyttöarviot sitten esim. huonosta asennosta, toisin sanoen ei ole saatu kunnon näkyvyyttä jalkoväliin..? Useinhan tyttödiagnoosi tehdään sillä perusteella, että selkeää pippeliä ei näkynyt. Onko ne "viivat" osoittautuneet jollakin kuitenkin pojaksi?

mulle sanottiin monessa ultrassa että tyttö tulossa mut sit ihan viimeisessä ultrassa pari viikkoa ennen synnytystä huomattiin että sehän onkin poika. meni aikalailla tavaraa vaihtoon :D

Mulla on 4 kertaa mennyt nappiin. 2 tyttöä ja 2 poikaa. mut ei niitä vaatteita kannata paljon etukäteen haalia. Monesti lahjaksikin tulee paljon. Lisäksi vauvan kasvutahtia on vaikea ennustaa, ja jos ostelee isompaa varastoon niin voi käydä niin että ovat sopivia väärään vuodenaikaan jne,

Yhteistyössä