Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos se tästä miikulista se juttu vauva-lehdessä ?
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Juu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos se tästä miikulista se juttu vauva-lehdessä ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Juu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos se tästä miikulista se juttu vauva-lehdessä ?
Mikä juttu siinä on ollut ja missä numerossa?
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Juu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos se tästä miikulista se juttu vauva-lehdessä ?
Yritin just hakea sitä eilistä ketjua, mut ei löytynyt. Mulle tuli tänään Vauva-lehti mut ei siinä ollut Miisasta. En sit tiedä sainko uusimman lehden...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Juu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos se tästä miikulista se juttu vauva-lehdessä ?
Yritin just hakea sitä eilistä ketjua, mut ei löytynyt. Mulle tuli tänään Vauva-lehti mut ei siinä ollut Miisasta. En sit tiedä sainko uusimman lehden...
Siitä hänen sairaasta lapsestaan, joka menehtyi? ja uusin numero vai?
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Juu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos se tästä miikulista se juttu vauva-lehdessä ?
Nii eilen joku kirjoitteli että uusimmassa Vauva-lehdessä on juttu heistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Juu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos se tästä miikulista se juttu vauva-lehdessä ?
Nii eilen joku kirjoitteli että uusimmassa Vauva-lehdessä on juttu heistä.
täytyykin etsiä lehti käsiin ja katsoa. Mikä siinä jutussa oli aihe?