MIIKULILTA TERVEISIÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SONA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Alkuperäinen kirjoittaja sakky:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Viikkoja on nyt apua..en tarkkaan muista mutta oisko 37+5.

Eli olisi saanut jo syntyä. Miksi päästivät kotiin?

lääkäreitten mielestä ei vielä kiirettä maailmaan,eivät yhtään avittaneet että synnytys olisi edennyt.

Toivottavasti äiti jaksaa. Itse muistan kuinka rasittavaa oli kun välillä oltiin synnytyssalissa välillä osastolla, välillä kotiutettiin (kun osastot oli ihan täynnä).
Minut uskallettiin päästää kotiin kun sairaalaan oli lyhyt matka.
Vaan kyllä pelotti kun oli todettu että istukka on aika kalkkeutunut jo.
Rasitti hermoja aikalailla

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
joo...siis kotiin tulin.olishan toi varmaan syntynyt pikkaisella avustuksella,mutta kun ei kerta kiirettä :/

sisäsuu nyt sit 2cm auki,tässä vaan jännätään :attn:

Miten valkuaiset ja verenpaine? Itsellä kun on kaksi raskausmyrkytystä takana, niin muistan sen varovaisuuden mitä silloin Oysissa noudatettiin.. osastolle joutui tosi herkästi. Sitä vain ihmettelen, että miten noiden puolesta sut uskalsivat kotiuttaa :o No, nehän ne lääkäreitä ovat, enkä mä =) Ja toisaalta, onhan hoitomuodotkin voineet tässä vuosien myötä voineet muuttua.

verenpaine oli pikkasen tippunut,alapaine 95,mulla kyllä lääkityskin.
sanoivat ettei mulle varmaan sellasta "raskausmyrkytystä"tule,kuulema verenpaineesta johtuu...
mut siellähän oi kaikkee muutakin ++,keto,sok,leuk

19pv sit käynnistellään,jos ei aikasemmin tule.välillä supistelee,mut kattellaan ja kuulostellaan vaan.välillä tutuu et pää jo jalkojen välissä :whistle:

sanoivat ettei mulle varmaan sellasta "raskausmyrkytystä"tule,kuulema verenpaineesta johtuu...

19pv sit käynnistellään,jos ei aikasemmin tule.välillä supistelee,mut kattellaan ja kuulostellaan vaan.välillä tutuu et pää jo jalkojen välissä :whistle:

Saatte sitten joulutontun! Muista pakata tonttulakki sairaalakassiin. Onnea matkaan!

Paljon sulla on nyt viikkoja? mietin vaan kun eivät vielä käynnistelleet.
Mun piti muuten käydä ostamassa vauva-lehti sen jutun takia. Ihanan kuvan olivat laittaneet :hug:

Nyt siis vkot 37+3,ja mä tykkään siitä isosta kuvasta kaikkeist eniten...siinä on sitä jotain tunnetta käsin kosketeltavissa.Miisakin niin hyvän näköinen... :heart:

Niin ja siis tiedetään kumpi tulossa... =)

Ihanaa Miikuli lukea että teille on tulossa vauva! Paljon haleja ja jaksamista! Kuulostaa kyllä ihan siltä ettei tarvitse kyllä kauaa odottaa kun vauvan syliin saatte! Kovasti tsemppiä koko perheelle! Jännät on oltavat näin joulun alla =)

Nyt siis vkot 37+3,ja mä tykkään siitä isosta kuvasta kaikkeist eniten...siinä on sitä jotain tunnetta käsin kosketeltavissa.Miisakin niin hyvän näköinen... :heart:

Se oli niin koskettava juttu. Kamalan hankala oli lukea kun porutti niin kamalasti..

Tsemppiä jatkoon. :)

Yhteistyössä