Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:Viilin sekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:Viilin sekaan.
Miten paljon ja pistetäänkö ne ihan sellaisenaan sinne vai pitääkö ne liottaa tms?
Alkuperäinen kirjoittaja cella:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:Viilin sekaan.
Miten paljon ja pistetäänkö ne ihan sellaisenaan sinne vai pitääkö ne liottaa tms?
ei paljoa kun se suositeltu määrä on muistaakseni vaan pari lusikkallista per päivä. jos syö enemmän, voi maha mennä jumiin.
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:Voi laittaa leipätaikinaan. Kaikkeen mihin muitakin siemeniä käytetään.
Mä olen kyllä aina kuullut, että pellavalla on suolentoimintaa vilkastuttava eikä tukkiva vaikutus.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Ok. Kiitos kaikille avusta. Mulla siis iso pussillinen noita siemeniä kaapissa ja pitää saada ne johonkin käytettyä. Huomenna heti täytyy ainakin tehdä iso satsi sämpylöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Ok. Kiitos kaikille avusta. Mulla siis iso pussillinen noita siemeniä kaapissa ja pitää saada ne johonkin käytettyä. Huomenna heti täytyy ainakin tehdä iso satsi sämpylöitä.
huuhtele ne ensin.