MIhin tota susannaa tarvitaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BB:sta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon kyllä ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Vai että koen uhkaksi... Öö, katson tässä yksin bb:a ja koen toisen noista uhkaksi..? No, se on sun mielipide... Susanna juonsi pari ekaa lähetystä yksin ja tää on nyt kolmas missä ovat molemmat. En mäkään tajua eikö se Susanna pärjännyt yksin tossa vai mikä idea on, että toi toinenkin on nyt tossa joka kerta? Ja kun tietää ohjelman historian niin onhan toi vähän ihmeellistä.

Mä en koe mitän uhkaa sussusta ja olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä,kyllä elina sais handlattua yksin koko talk shown.Me jo miehen kans kyllästyttiin vappuun mut nyt ajatellaan et mielummin vappu takas kun susanna.Onneks elina ees on talkissa ni pelstaa ohjelmaa uppoomasta liian syvälle.

[QUOTE="hehheh";22115870]Oon kyllä ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Vai että koen uhkaksi... Öö, katson tässä yksin bb:a ja koen toisen noista uhkaksi..? No, se on sun mielipide... Susanna juonsi pari ekaa lähetystä yksin ja tää on nyt kolmas missä ovat molemmat. En mäkään tajua eikö se Susanna pärjännyt yksin tossa vai mikä idea on, että toi toinenkin on nyt tossa joka kerta? Ja kun tietää ohjelman historian niin onhan toi vähän ihmeellistä.[/QUOTE]

Jumankauta, jos palstalla sanotaan että sä koet sen uhkaksi niin sillon sä koet sen uhkaks! Aivan sama vaikka kuinka katoit yksin tai vaikka et olis kattonut ollenkaan, ni se on uhka sulle ja that's it!

Yhteistyössä