K
Kertokaa mulle
Vieras
Kamalaa luettavaa nuo ihmisten mielipiteet tuossa ketjussa, jossa kaksosia odottava perhe saa sossulta avustusta rattaisiin. Siis se ihmisten yleinen mielipide, että sossula EI saa tukea lapsiperheitä. Miten toiset perheenäidit voi ajatella noin? Että jos toinen lapsiperhe on pulassa, ei sitä saa sossula auttaa? Eihän se ole keltään itseltä pois.
Totta, että verorahoilla välillisesti rahoitetaan näitä asioita, mutta siksi Suomi onkin HYVINVOINTIVALTIO, kenenkään ei tarvitse kerjätä lapsien kanssa rahaa kadunkulmassa, kun on korkea verotus ja hyvät sosiaaliedut.
Onko teidän mielestä parempi, että kaikki sossulan määrärahat menee juoppojen ja narkkareiden hyysäämiseen??? Nuo ihmisretaleet ovat kuitenkin itse tilansa tahallaan aiheuttaneet ja valinneet.
Uskomatonta sakkia.
Totta, että verorahoilla välillisesti rahoitetaan näitä asioita, mutta siksi Suomi onkin HYVINVOINTIVALTIO, kenenkään ei tarvitse kerjätä lapsien kanssa rahaa kadunkulmassa, kun on korkea verotus ja hyvät sosiaaliedut.
Onko teidän mielestä parempi, että kaikki sossulan määrärahat menee juoppojen ja narkkareiden hyysäämiseen??? Nuo ihmisretaleet ovat kuitenkin itse tilansa tahallaan aiheuttaneet ja valinneet.
Uskomatonta sakkia.