Mihin sitä lasten kanssa kesällä menisi? Lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
5, 8 ja 12. Vanhemmat 14 ja 18 eivät enää lähde mukaan vaan jäävät isovanhempien luo lomailemaan.

Niin ja ihan Suomessa aiotaan asntovaunu auton perässä mennä 3-5 päivän reissulle. Huvipuistot ei enää oikein innosta, kun niitä on koluttu läpi 6 peräkkäisenä kesänä. Puuhamaahan ei lapset halua, eikä edes kiinnosta toista kertaa mennä.

Ei oikein mitään mielessä mihin mennä. No eihän sitä nyt tietysti ole pakko mennä, mutta pääsisi vähän arjesta eroon. Itse kun olen yrittäjä, niin haluaisi vähän pois välillä tutuista ympyröistä.

Yyteriin hiekkarannoille.
Lappiin yötöntä yötä ihailemaan, siihen voisi yhdistää esim. Ranuan eläinpuiston tai joulupukin maan, miksi ei käydä Ruotsin tai Norjan puolellakin.
Pohjois-Karjalaan, Koli, Joensuun torille piirakkakahville, Kiteen eläinpuisto.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ahvenanmaalle, itse ainakin rakastin olla siellä kesällä.

Tää on kyllä totta... Ahvenanmaa on tosi hieno paikka. Itse käynyt siellä parina kesänä ja voin suositella. Se on ihan eri maailma kuin Manner-Suomi...

Kävisikö suomalaiset linnat taitavine oppaineen? Tarinat menneistä ajoista kummituksineen, aarteineen yms. tempaavat aikuisenkin mukaansa.
Tähän kun yhdistää karavaanaamisen niin johan se on täydellisen valmis loma. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Mites olisi Viro: ensin hetki Tallinnassa ja sitten siitä vaikka Pärnuuseen ajaisitte aurinkoisille hiekkarannoille.

Joo Tallinna vois olla myös kiva paikka. Mutta ei tuonne Pärnun hiekkikselle. Viime kesänä olin siellä tasan yhden päivän ja yön. Vanhemmillani on siellä lomaosake ja olimme minä + mies siellä. Oli kohde liian rauhallinen ja olin jo ihan kypsä seuraavana aamuna. lähdimme Tallinnaan pariksi päiväksi. Viikko oltais saatu olla Pärnussa, mutta..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Mites olisi Viro: ensin hetki Tallinnassa ja sitten siitä vaikka Pärnuuseen ajaisitte aurinkoisille hiekkarannoille.

Joo Tallinna vois olla myös kiva paikka. Mutta ei tuonne Pärnun hiekkikselle. Viime kesänä olin siellä tasan yhden päivän ja yön. Vanhemmillani on siellä lomaosake ja olimme minä + mies siellä. Oli kohde liian rauhallinen ja olin jo ihan kypsä seuraavana aamuna. lähdimme Tallinnaan pariksi päiväksi. Viikko oltais saatu olla Pärnussa, mutta..

Ok, liian rauhallista. :D No Tallinna sitten. Ylitys tietty maksaa jonkin verran mutta varmasti tulee takaisin halvempina kustannuksina. Yöpymiset ja ruokailut yms. maksaa vähemmän. Paljon tekemistä ja shopppailemista.

Yhteistyössä