mihin saakka käytitte bodeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jenna"

Vieras
kannattaako ostaa 80cm vauvalle vielä bodeja? on nyt 11kk. vielä ei ole pottailua aloitettu. konttailee vielä, ei kävele tai ole pystyasennossa.

mietin vain että kantsiiko ostaa 86 cm bodeja varastoon vai milloin olette siirtyneet pelkkään paitaan?

Meillä ei juuri yli 80 cm bodeja ole käytetty, vaikka talvi silloin olikin. En kokenut tarpeelliseksi enää, kun käveli ja oli pystyssä koko ajan ja paidat söpömpiäkin. Lisäksi tytöillä on yleensäkin paljon pitkiä vaatteita eli siis tunikoita ja hameita. Ja sukkiksissa ja legginseissä pysyy aluspaita hyvin sisällä yleensä.

[QUOTE="pam";24619408]meillä vielä 92cm tyttö käyttää satunnaisesti bodeja, paljon parempia ulkoillessakuin paidat, ei nouse korviin[/QUOTE]

meilläkin näin:) Just koettanut etsiä 98cm. bodeja talveksi....

Niin pitkään kun on mahdollista. vanhemmat lapset erityislapsia ja heille nuo ovat olleet huomattavasti kätevämpiä kuin tavalliset paidat.

Kuopus nyt 9kk ja 80cm käytössä. 86cm olen jo hankkinut varastoon ja jokunen 92cm löytyy. Lapsi konttaa, seisoo tukea vasten ja ottaa tuossa vähän askeleita. Kantoliinaillaan paljon ja siinä bodyt on käteviä.

Meillä 9kk ikäinen vauva käyttää 80-86-senttisiä bodyja. Liikkuu vielä pääasiassa ryömimällä mutta konttaa välillä ja nousee tukea vasten, joten bodyt on käytännöllisin vaihtoehto. Käytetään varmaan pottailuun asti pääasiassa bodyja + haalareita. :)

No mä oon käyttäny aina niin kauan kuin lapsi on ollu vaipoissa, koska se body pitää vaipan hyvin paikoillaan.kuopus käyttää nyt koko 80 käytän hällä pelkkiä bodeja, en oo ostanu paitoja kuin muutaman että kylmemmällä säällä saa bodyn päälle. body on meillä on perusvaate tosi pitkään.

[QUOTE="Kaisa";24619569]ainaki h&m:ltä oon ostanu.. se vain tahtoo olla se koko jota kauppaan ostetaan vain muutama ja ne menee heti..[/QUOTE]

Pitääpä katsoa sieltäkin. Oisko ne niitä, joita myydään kolmen pakkauksissa?

kyllä meillä käytettiin vielä 86 koon bojeda. talvella tykkäsin niistä ku suojasivat varmasti selän eikä nousseet ylös niin kuin paidat. nyt kun on 90-92 vaatteet en enää käytä koska aletaan tässä opettelemaan pottailua, kätevämpää ilman bodeja ( vain oma mmielipiteeni).

kärkkäisella on tuttan podeissa.. https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&categoryId=19717&langId=-11&parent_category_rn=&top_category=&pageView=&selectedTopCategory=20244&selectedSecondLevel=19717