Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Kyllä mun mielestä tollasesta vois soittaa siihen poliisin hätänumeroon, mikähän se nyt olikaan :ashamed: Kyllä ne sieltä sit kertovat mihin ottaa yhteyttä jos oli väärä numero.
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Kyllä mun mielestä tollasesta vois soittaa siihen poliisin hätänumeroon, mikähän se nyt olikaan :ashamed: Kyllä ne sieltä sit kertovat mihin ottaa yhteyttä jos oli väärä numero.
Poliisilla ei oo enää erillistä hätänumeroa, ei oo ollu pitkään aikaan. On vaan enää 112.
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Kyllä mun mielestä tollasesta vois soittaa siihen poliisin hätänumeroon, mikähän se nyt olikaan :ashamed: Kyllä ne sieltä sit kertovat mihin ottaa yhteyttä jos oli väärä numero.
Poliisilla ei oo enää erillistä hätänumeroa, ei oo ollu pitkään aikaan. On vaan enää 112.
Jaa ei vaiNo, onneks ei oo ollunna asiaa soitella...
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Kyllä mun mielestä tollasesta vois soittaa siihen poliisin hätänumeroon, mikähän se nyt olikaan :ashamed: Kyllä ne sieltä sit kertovat mihin ottaa yhteyttä jos oli väärä numero.
Jaa ei vaiNo, onneks ei oo ollunna asiaa soitella...
Alkuperäinen kirjoittaja joo lisää:Ihmettelen suuresti miksi ihmisiä pelottaa toi hätänumeroon soittaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja joo lisää:Ihmettelen suuresti miksi ihmisiä pelottaa toi hätänumeroon soittaminen.
ei varmaankaan pelota, mutta musta tuntuu hölmöltä soittaa hätäkeskukseen ja tukkia linjoja jos asialla ei oikeasti ole mikään hätä hätä, jotta se oikeasti hädässä oleva pääsee linjoille heti.