Mihin Pekka Jalava menehtyi?

"nöpö"
Yhdessä lähteessä (en enää muista mikä) luki, että äkilliseen sairaskohtaukseen... Koska en muista lähdettä, niin en osaa arvioida luotettavuutta. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan oman käden kautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;25531874:
mutta kun ei missään mitään mainintaa ole ollut niin eiköhän kyseessä ole itsemurha. Lähes järjestäen menee näin.
No hitto tätä mä vähän pelkösin, tai jotain yliannostusta, kun ei ole ollut mitenkään tiedossa mikään sairaus.

Juu ja eipä oikeastaan ole väliä, mutta alkoi askarruttamaan, kun vaan kerrottiin kuolleen.

Myös minä olen tykännyt hänen tyylistään :)
 
"Vieras"
Iltasanomissa muistaaksein luki että ei liity rikosta, ei ollut itsemurha eikä siihen liity itsetuhoisia ajatuksia. Eli sairaskohtaukselta kuulostaa.
Niin tai näin, harmillista. Hän oli lahjakas ja hyvä stand-up-koomikko.
 
"Tietäjä"
Ei ollut tosiaan itsemurha tms. koska miehellä meni vaihteeksi hyvin. Kuolema näytti ambulanssimiesten mukaan sairaskohtaukselta, mutta vasta ruumiinavaus paljastaa edesauttoiko esim. alkoholi kuolemaa vai oliko kyseessä "puhdas" sairaskohtaus kuten synnynnäinen sydänvika.
 
kamalan surullista
Mun entinen koulukaveri kuoli aivoverenvuotoon, pikkasen päälle 30-vuotiaana. Ei mitään perussairauksia, ei ennakkovaroituksia, ei mitään. Kesken työmatkan...

RIP Pekka.
 

Yhteistyössä