Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:
Alkuperäinen kirjoittaja hä:
Mitävarten tyypit saa täällä keskustella jotka vaittävät että koko raamattu on hölynpölyä? Minä sentään uskon puoleen siitä teoksesta?
Oletteko tekin uskonnollisia rasisteja? Ateisteja tai lestaadiolaisia tai jehovia, mutta ette siitä väliltä ja ne jotka on siitä väliltä ei saa täällä keskustella?
Älä nyt hyvä ihminen rasismin puolelle heitä tätä juttua itse
me kyllä halutaan tää ketju pitää avoimena koska täällä tulee hyviä keskusteluja ja vastakeskuteluja, mielenkiintoista ja uuttakin asiaa kuulee =) ei vaan haluta että tulee rähinöitä ja tosiaan että puhutaan omin sanoin keskustellen ni ei tuu niin pitkiä juttuja :heart: Kritiikkiä me kyllä kestetään kaikki kristityt siskot ja veljet :heart: . jatketaan hyvässä hengessä :saint: muuten taas laitonin petralle yksäriä ja terve grace jos olet mukana sinä vosit kertoa minulle lisää tuosta teidän liikkeestä jos haluat kiinnostaisi kiitos :heart:
Iltaa kaikille, äitee ja Petra :heart:
Tarkoitako Nokia Missionia?
Me kuulumme Helluntaiseurakuntaan, mutta käymme sillon tällöin Tampereella Nokia Missionin tilaisuuksissa.Ne ovat niin vapaita ja siellä saa ylistää vapaasti.
Mieheni on juuri tullut mukaan Nokia Mission Pori - tiimiin ylistyksenvetäjäksi, joten Porin tapahtumissa tulee sitten käytyä useammin kun on tuossa lähellä.
Täällä lisää tietoja tulevista tapahtumista ja Markku Koiviston saarnoja =)
http://tampere.nokiamissio.fi/
Kannattaa käydä katsomassa ja kuuntelemassa kun ja jos tulee omalle paikkakunnalle tai lähelle.