Mihin on teiltä ihmisiltä

  • Viestiketjun aloittaja petra
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
kadonnut Jumalan pelko? Jumala on pyhä, ja jokaisen polven on notkistuttava ja tehtävä tili viimeisellä tuomiolla elämästään. .
Ei mihinkään. Ensinnäkään en ole koskaan pelännyt jumalia, omiani ei tarvitse pelätäkään, ja toiseksi elän sovussa itseni kanssa sen viimeisen tuomion suhteen.
no niimpä. miksi jumalaa/jumalia pitäisi pelätä?

ja oletteko koskaan miettineet mistä tulee englanninkielisen Lord-sanan alkuperä??? hmmm... saksan kielen sanasta joka tarkoittaa leivän säilyttäjää/pitäjää/ylläpitäjää (bread-keeper) :whistle: :whistle: :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Että Hitlerkin on taivaassa.
Aivan. Tai ainaki se sinne meni. En tiedä onko tällä hetkellä sielä, vaikko jossain elämässä täällä maan päällä. =) Hitler teki väärin, mutta sekin on anteeksi annettu. Ja silläkin, mitä hän teki, oli joku tarkoituksensa. Varmasti monet oppi siitä jotain!
No toivottavasti on syntynyt paskaksi. Ihmiset ei kyl oppinu niistä teoista mitään. Ei etenkään holocaustin kieltäjät.
aatu oli kyllä oppipoika tuohon venäläiseen virkaveljeesä verrattuna...
Olisko Mao kaikkein paskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Jeesus sanoi, että "teidän syntinne on anteeksi annettu". Mä käsitän sen niin, että todellaki synnit on anteeksi annettu. On ollut aina, ei ainoastaan siitä hetkestä eteenpäin. Eli ei tarvitse pelätä, että elämässä tehdyt virheet ja pahat teot veis helvettiin. On anteeksi annettu jokaisen kohdalla, uskoipa sitten Jeesukseen tai vaikka joulupukkiin.

Jeesus opetti rakkaudesta. Minusta siinä ei ole mitään rakkautta, että osa perheestä hävitettäis. Että Jumala hävittäis sen, mitä on itse rakkaudella luonut. Se herättää pelkoa, joten siihen en usko kun voin uskoa semmoisellaki tavalla joka karkottaa ne pelot. ;)
Tätä peesailen siinä mielessä... että jos on itse hartassa uskossa ja koko muu perhe ja ystävät eivät kukaan. Onko siellä taivaassa sitten kiva olla kun on sinne uskostansa päässyt ja omat lapset ja sukulaiset ja ystävät vaan kituu helvetissä? :whistle:
ei taivaassa murehdita enää mitään, mutta Jumala ei voi itseään kieltää. Taivaaseen ei pääse synti ja Jeesus on syntimme sovittanut.
Eli tavallaan unohdan mun läheiset?
näin lulen, mutta sinäkin pääset Taivaaseen Jeesusksen kautta:), miksei myös läheisesi?
Jos evät usko, niin joutuvat helvettiin. Eikös se oppi näin mene? Ei kiitos, mieluummin menen sitten heidän kanssaan sinne helvettiin jos sellainen jossain on olemassa. Ja SE on rakkautta.
Jos joku osaisi vastata tähän :attn:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Jos joku osaisi vastata tähän :attn:
Kyllähän se oppi just noin menee. Mutta jos sä jostain syystä joutuisit taivaaseen, sä et enää muistaisi ollenkaan näitä maanpäällisen elämäsi rakkaita, vaan alkaisit rakastaa vaikkapa tätä ketjun aloittajaa. Taivaassa kun ei tunneta tuskaa eikä murhetta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Jos joku osaisi vastata tähän :attn:
Kyllähän se oppi just noin menee. Mutta jos sä jostain syystä joutuisit taivaaseen, sä et enää muistaisi ollenkaan näitä maanpäällisen elämäsi rakkaita, vaan alkaisit rakastaa vaikkapa tätä ketjun aloittajaa. Taivaassa kun ei tunneta tuskaa eikä murhetta.
En kuulosta kivalta :snotty:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Pitänee liittyä seuraan :D
Mä olen sinne menossa kans ... siis siinä tapauksessa, että kristityt ovat oikeassa. Jos muslimit ovatkin oikeassa, sitten en tarkalleen ottaen tiedä, mihin menen. Mutta en varmaankaan ainakaan paratiisiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Pitänee liittyä seuraan :D
Mä olen sinne menossa kans ... siis siinä tapauksessa, että kristityt ovat oikeassa. Jos muslimit ovatkin oikeassa, sitten en tarkalleen ottaen tiedä, mihin menen. Mutta en varmaankaan ainakaan paratiisiin.
Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia :D
Totta =) Joten paras vaan elää tätä elämäänsä omalla tavallaan. Se tuomiopäivä on sitten aikanaan vähän niinkuin menneiden vuosikymmenten Kari Salmelaisen Napakymppi: jos olit valinnut oikein, päästi Mallorcalle, ja jos väärin, pääsit Kuopioon. Pitää vaan varautua siihen Kuopion reissuun, niin ei tule sitten yllätyksenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Niin, tuota... Kun puhutaan Helvetistä (ikuista tuskaa, kärvistelyä, hammasten kiristystä ) ja myöskin ikuisesta kadotuksesta (ikuinen kuolema, hävitys), niin kumpiko se sitten on?
Onkohan enää hereillä ketään joka osais tähä vastata? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Pitänee liittyä seuraan :D
Mä olen sinne menossa kans ... siis siinä tapauksessa, että kristityt ovat oikeassa. Jos muslimit ovatkin oikeassa, sitten en tarkalleen ottaen tiedä, mihin menen. Mutta en varmaankaan ainakaan paratiisiin.
Muistakaa sitten kaikki tuoda sytytysnestettä, hiiliä ja tulta, mä voi tuoda sen pallogrillin. Mutta aika paskamaista jos ollaan helvetissä eikä siellä ole valkiaa... :xmas: Niin ja sitä grillattavaakin saa tuoda :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Pitänee liittyä seuraan :D
Mä olen sinne menossa kans ... siis siinä tapauksessa, että kristityt ovat oikeassa. Jos muslimit ovatkin oikeassa, sitten en tarkalleen ottaen tiedä, mihin menen. Mutta en varmaankaan ainakaan paratiisiin.
Muistakaa sitten kaikki tuoda sytytysnestettä, hiiliä ja tulta, mä voi tuoda sen pallogrillin. Mutta aika paskamaista jos ollaan helvetissä eikä siellä ole valkiaa... :xmas: Niin ja sitä grillattavaakin saa tuoda :D
Hiiliä löytynee paikan päältä :whistle: :D
 

Yhteistyössä