mihin mun elämä katos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääh

Vieras
voi vee,kun taas ahdistaa.. Muutin pienelle paikkakunnalle 5v sitten,alusta alkaen olin vaan miehen kavereiden kanssa ja niitten muijien

Nyt mulla tyttö 2v ja ei yhtään kunnon kaveria täällä.2oli,toinen muutti pois ja toinen tulee takas vasta syksyllä!!

Mistä hitosta niitä kavereita saa?? Nää kaikki on jo keskenään ystäviä ja tosi hankala päästä porukkaan

kerhoissa on vaan niitä yli 30v äitejä ja sinne ei oikeen pääse mukaan "ulkopuolinen"

Ystävät jäi kaupunkiin josta muutin opiskeluiden takia tänne

Tutun kuuloista.Olen muuttanut vain 6vuotta sitten sairastanut keskivaikeaa masennusta kera univaikeuksien.Kavereita olisi jos olisi auto käytössä eikä hitonmoista ajopelkoa ja niille sopisi mennä mutta kun aina tulee jotain estettä ettei ja kukaan ei käy täälläkään.Tosin meillä ei edes miehellä juuri kavereita ole että se sitten siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Tutun kuuloista.Olen muuttanut vain 6vuotta sitten sairastanut keskivaikeaa masennusta kera univaikeuksien.Kavereita olisi jos olisi auto käytössä eikä hitonmoista ajopelkoa ja niille sopisi mennä mutta kun aina tulee jotain estettä ettei ja kukaan ei käy täälläkään.Tosin meillä ei edes miehellä juuri kavereita ole että se sitten siitä.

lainaan vielä itseäni.Meillä on 2elävää lasta 1v3kk ja 4v8kk

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
samoin mulla kavi.....muutin mieheni takia kauas kavereistani ja vasta 6 vuoden jalkeen olen loytanyt hyvan ystavan....ei ihme etta mullaki masennusta.....

jep miehen takia se minäkin koska töiden kannalta miehen muutto olisi ollút huonompaa ja hankalampaa kuitenkin loppuviimein.

no "kiva" että on muitakin!

Mä muutin tänne siis koulun takia ja melkeen heti aloin seurusteleen ton kanssa joten en ehtinyt saada "omia" kavereita.

tuntuu että pää hajoo,nyt vielä kun oon pari kuukautta työttömänä niin alkaa jo ahdistaa!!!!

eikä tähän taida mitään apuja olla?!

pelottaa vaan et 10 vuoden päästä istun vieläkin täällä kämpässa ja mietin minkälaista mun elämä ois jos olisin jäänyt kaupunkiin?? :/

tietenkään en kdu että on lapsi ja lisääkin ois kiva jossain vaiheessa mutta vaan se kavereiden puute :(

Yhteistyössä