Mihin kotimaassa kesällä lasten kanssa? Suosittele!

Reissu kestäisi esim 3-5 päivää ja lapset on silloin 2.5v, 5v ja 7v.

Mitä suosittelet? Millainen majoitus paras tälläisen porukan kanssa?
Missä olisi puuhaa tuon ikäisille muutamaksi päiväksi?
 
kevätesikko
Itse asun pääkaupunkiseudulla ja tuli oltua tällä alueella viime kesä. Kävimme Lintsillä, Suomenlinnassa, Korkeasaaressa, pikku saarissa Helsingin edustalla ja uusissa leikkipuistoissa, kauppakeskuksissa ja museoissa junalla ja bussilla.
 
isa
itse olimme viimekesänä lasten 1v,5v ja 7v vuokramökissä Rymättylän saaristossa, vuokrasimme mökin lomahyppäyksestä, mökkien ja paikan taso olivat positiivinen yllätys. Kävimme päiväretkillä naatalin muumimaailmassa (n. 15-20km matka), turunlinnassa ja yhtenä päivänä jopa ostoskeskus Myllyssä. Onnistunut loma kaikin puolin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 16:16 isä kirjoitti:
itse olimme viimekesänä lasten 1v,5v ja 7v vuokramökissä Rymättylän saaristossa, vuokrasimme mökin lomahyppäyksestä, mökkien ja paikan taso olivat positiivinen yllätys. Kävimme päiväretkillä naatalin muumimaailmassa (n. 15-20km matka), turunlinnassa ja yhtenä päivänä jopa ostoskeskus Myllyssä. Onnistunut loma kaikin puolin.
tähän matkaan voisi yhdistää myös Liedon Zoolandian, siellä viihtyy kaksikin päivää, jos toisena katselee eläimiä ja toisena käyttää "huvipuisto"-osuutta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 16:24 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 16:16 isä kirjoitti:
itse olimme viimekesänä lasten 1v,5v ja 7v vuokramökissä Rymättylän saaristossa, vuokrasimme mökin lomahyppäyksestä, mökkien ja paikan taso olivat positiivinen yllätys. Kävimme päiväretkillä naatalin muumimaailmassa (n. 15-20km matka), turunlinnassa ja yhtenä päivänä jopa ostoskeskus Myllyssä. Onnistunut loma kaikin puolin.
tähän matkaan voisi yhdistää myös Liedon Zoolandian, siellä viihtyy kaksikin päivää, jos toisena katselee eläimiä ja toisena käyttää "huvipuisto"-osuutta.
Kuulemani mukaan tuo Zoolandia on paikkana sellainen johon aurinkokaan ei paista. En ole kuullut yhtään positiivista kommenttia Zoolandiasta.
En viitsisi mennä testaamaan asian paikkansa pitävyyttä itse Lietoon asti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 20:35 iskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 16:24 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 16:16 isä kirjoitti:
itse olimme viimekesänä lasten 1v,5v ja 7v vuokramökissä Rymättylän saaristossa, vuokrasimme mökin lomahyppäyksestä, mökkien ja paikan taso olivat positiivinen yllätys. Kävimme päiväretkillä naatalin muumimaailmassa (n. 15-20km matka), turunlinnassa ja yhtenä päivänä jopa ostoskeskus Myllyssä. Onnistunut loma kaikin puolin.
tähän matkaan voisi yhdistää myös Liedon Zoolandian, siellä viihtyy kaksikin päivää, jos toisena katselee eläimiä ja toisena käyttää "huvipuisto"-osuutta.
Kuulemani mukaan tuo Zoolandia on paikkana sellainen johon aurinkokaan ei paista. En ole kuullut yhtään positiivista kommenttia Zoolandiasta.
En viitsisi mennä testaamaan asian paikkansa pitävyyttä itse Lietoon asti.
Mitäköhän tuo kommentti oikein tarkoitti... Meillä on aikaa siitä kun on käyty mutta ei siinä silloin ainakaan mitään vikaa ollut. Tietty ei ole mikään massiivinen huvipuisto, enemmän sellainen pienten paikka. Ei sinne tosiaan ehkä mistään satojen kilometrien päästä kannata ajaa, mutta jos on muutenkin siellä päin.

Naantali + Muumimaa on kivoja ainakin, varsinkin jos on hyvä sää. Myös Helsingissä on paljon kivaa tekemistä ja kokemista lasten kanssa kesäisin.
 

Yhteistyössä