Mihin kirjoitetaan nimi kumppareihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kyselee

Vieras
Poika siirtyy perhepäivähoidosta päiväkotiin hoitoon ja ennen ei ole tarvinnut mitään nimiä kirjoitella vaatteisiin yms. Kumpparit on vuorilliset ja niissä lumilukko. Esim. talvikengissä on erilliset laput joihin nimen pystyi kirjoittaa, mutta näissä ei ole. Molemmissa kumppareissa on sisäpuolella kyllä ns. tarrat, mitä nyt kengissä yleensä on, ja ne vähän näyttäis siltä ku niissä olis nimen paikka. Mutta eikö ne tarrat herkästi irtoa joten niihin ei oo fiksua kirjoittaa. Mihin nimi siis kirjoitetaan?
 
Eikö sieltä sisäreunasta löydy mitään paljasta kohtaa ilman karvaa, johon voi kirjoittaa? Jos ei niin kengän pohjaan voi kirjoittaa, siihen kantapään reunaan esim.
 
[QUOTE="vieras";22297041]Eikö sieltä sisäreunasta löydy mitään paljasta kohtaa ilman karvaa, johon voi kirjoittaa? Jos ei niin kengän pohjaan voi kirjoittaa, siihen kantapään reunaan esim.[/QUOTE]

Ei löydy kun siitä karvasta alkaa heti se lumilukko. Vois tietenkin ehkä siihen kirjottaa...
 
[QUOTE="kahden äiti";22297227]No, voi sen nimen siihen ulkopinnallekin kirjoittaa. Ainakin näkyy ;-) Itse olen joskus kirjoittanut siihen saappaan ulkoreunaan ja joskus kantapäähän.[/QUOTE]

Aattelin et se nimi kuluu pois nopeesti, kun niin ainakin kaikista ulkoleluista nimet kuluu nopeesti pois ja saa olla yhtenään niitä nimeemässä uudelleen.

Mut kiitos kaikille ehdotuksista. Kokeilen niitä kaikkia, eipähän jää kellekään epäselväksi kenen kumpparit on. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kyselee;22297245:
Aattelin et se nimi kuluu pois nopeesti, kun niin ainakin kaikista ulkoleluista nimet kuluu nopeesti pois ja saa olla yhtenään niitä nimeemässä uudelleen.

Mut kiitos kaikille ehdotuksista. Kokeilen niitä kaikkia, eipähän jää kellekään epäselväksi kenen kumpparit on. =)

onhan sulla permanent tussi?
 
kirjoita saappaan ulkopuolelle ylös varteen. Ainakin näkyy. Mä olen nimikoinut esim hanskat kirjoittamalla ulkopuolelle eli erittäin näkyvään paikkaan. Tämä sen jälkeen, kun nimikoidut ja ihan uudet vuorelliset kurakintaat hävisivät päiväkodissa. Eräs niitä lapsi sitten käytti kuukauden ja lopulta hoitajan löysivät ne sen toisen lapsen lokerosta.
 

Yhteistyössä