T
tyhmä kyselee
Vieras
Poika siirtyy perhepäivähoidosta päiväkotiin hoitoon ja ennen ei ole tarvinnut mitään nimiä kirjoitella vaatteisiin yms. Kumpparit on vuorilliset ja niissä lumilukko. Esim. talvikengissä on erilliset laput joihin nimen pystyi kirjoittaa, mutta näissä ei ole. Molemmissa kumppareissa on sisäpuolella kyllä ns. tarrat, mitä nyt kengissä yleensä on, ja ne vähän näyttäis siltä ku niissä olis nimen paikka. Mutta eikö ne tarrat herkästi irtoa joten niihin ei oo fiksua kirjoittaa. Mihin nimi siis kirjoitetaan?