Mihin käyttää risoton loppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mikse i sitä voi lämmittää ydelleen.
voihan siitä tehdä riisisalaatin.
Mitä risottoa se on? tonnikalarisotosta esim saa hyvän kalasalaatin, seekaan vaan kermaviiliä ja tilliä

Ihan vaan jos arvostaa itseään ja muita ruokailijoita. Tosin epäilen että kyseinen "risotto" on Rainbow halpariisistä keitetty ylikypsäksi suolaveteen ilman kanalientä ja valkoviiniä, lisänä tod.näk. pakasteherneitä. Kyseessä on ankeutusruoka.

Jos niin paljon pitää itseään arvostaa ettei seuraavana päivänä voi syödä risoton loppua niin eiköhän ole syytä jättää koko risotto tekemättä - sehän on riisin ja lihan/kanan yms ruoantähteistä keksitty resepti.

Niin risoton suomalainen versio on tuo mainittu jäteresepti, sillä ei ole juurikaan yhtymäkohtia oikean risoton kanssa. Risottoa, kuten pastaakin tulee valmistaa vain se määrä mikä sitä kerralla syödään.

Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä en kestä ruokasnobeja...

Paitsi sitten kun olet syömässä sellaisen ruokaa mutkattomassa ilmapiirissä ystävien kesken.

Ei, mä en oikeasti kestä heitä. Siinä vaiheessa kun aletaan vertailla täytettyjä oliiveja ja keskustella viinin tammisuudesta, multa lukkiutuu korvat, oli kyseessä millainen seurue hyvänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:
Mä en kestä ruokasnobeja...

Paitsi sitten kun olet syömässä sellaisen ruokaa mutkattomassa ilmapiirissä ystävien kesken.

Ei, mä en oikeasti kestä heitä. Siinä vaiheessa kun aletaan vertailla täytettyjä oliiveja ja keskustella viinin tammisuudesta, multa lukkiutuu korvat, oli kyseessä millainen seurue hyvänsä.

Oletettavasti olet kovin haluttua seuraa aina kekkereihin, arvostat kutsujaa ja muita seurueessa olevia, etkä ikinä koe että menisi helmiä sioille kun sinulle tarjotaan jotakin mikä on mielestäsi snobailua eikä ollenkaan niin hyvää kun abc:llä saa.

Yhteistyössä