V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittäjä:Anna koiralle. Risotto syödään heti sen valmistuttua, se muuttuu jätteeksi jäähtyessään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittäjä:Anna koiralle. Risotto syödään heti sen valmistuttua, se muuttuu jätteeksi jäähtyessään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Munakkaan sekaan voi laittaa lähes mitä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja på:Mä en kestä ruokasnobeja...
Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja på:Mä en kestä ruokasnobeja...
Paitsi sitten kun olet syömässä sellaisen ruokaa mutkattomassa ilmapiirissä ystävien kesken.
Alkuperäinen kirjoittaja på:Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja på:Mä en kestä ruokasnobeja...
Paitsi sitten kun olet syömässä sellaisen ruokaa mutkattomassa ilmapiirissä ystävien kesken.
Ei, mä en oikeasti kestä heitä. Siinä vaiheessa kun aletaan vertailla täytettyjä oliiveja ja keskustella viinin tammisuudesta, multa lukkiutuu korvat, oli kyseessä millainen seurue hyvänsä.