Mihin ilmoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moi

Vieras
Mihin voisin ilmoittaa kännissä olevasta naisesta, joka on raskaana? Olen nyt nähnyt tämän ko. naisen 2x kännissä. Ja raskaus on selvä, ei siis pyöreä vatsa muutenvain..
Saattaa olla, että on jo sosiaalitoimiston väen kanssa tekemisissä, mutta sillä hetkellä, kun tämän naisen näen, niin mihin voin ilmoittaa? Poliisille, sossuun?
Yleensä en muiden ihmisten elämästä välitä, mutta tässä on kyse syntymättömästä lapsesta ja hänen terveydestään.

--
Anteeksi epäselvä tarinointini, tulin vain pikaisesti kysymään neuvoa ylivilkas 1v sylissäni ;D

Jos olet 100% varma, että on raskaana...Itse olen isomahainen lihava ja absolutisti ollut koko aikuisikäni.

Ilmoita lastensuojeluu, voivat sitten tarkkailla äitiä, kun lapsi syntyy, nythän ei voi tehdä mitään, koska vauva ei ole syntynyt :(

Ei kukaan voi vielä mitään tehdä. Vasta kun lapsi on syntynyt voidaan puuttua. Silloin ilmoitat jos näet äidin humalassa lapsen kanssa eikä selvää hoitajaa ole seurassa.

Oletko aivan varma asiastasi? Kuppilassa jos hänet näet siellä voi juoda alkotontakin ;)

Ystävänikin joutui erään kyylän takia pitkäksi aikaan lastensuojeln piiriin kun naapuri väitti 'varmasti' tietävänsä että ystäväni juo ku kulkiessaan horjuu ja pitelee ovista kiinne,samoin joinakin päivinä puhekin sammaltaa,
ystävälläni aika pahakin MS tauti :( joten tosi kiva kun moisia kyyliä on jotka kehuu olevansa aivan varmoja havainnoistaan :(

Yhteistyössä