Mihin ikään asti tytön voi laskea turvallisesti isänsä kanssa (kahdestaan)

  • Viestiketjun aloittaja pelokas Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
voisin itsekin iettiä jos mulla olisi tytär, onneksi on vain poikia
voit mielestäni tytön päästää isänsä kanssa saunaan niin kauna kuin on vielä pikkutyttö, mielestäni ei ole soveliasta enää murkkuikäisenä saunoa isän kanssa
mutta tämä on mun mielipide
Nyt ei puhuttu soveliaisuudesta, vaan turvallisuudesta.

 
Muori
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, varmaan mun tuntemukset johtuu omasta kokemuksesta. Oma isä oli sellainen.. Sorry vaan jos häiritsin teitä, taidan olla sitten ihan paska!
Et sinä paska ole! Ammattiapua tarvitset. Jos tuo lapsuus kummittelee noin vahvana mielessäsi, ei ole tervettä. Ja toivotaan todella, että et alitajuntaisesti ole valinnut mieheksesi isäsi kaltaista hirviötä, vaan että luulosi todella ovat vain luulojasi ja niihin saat ammattiapua. Selvitä tilanteesi.
 
jos oma isäsi on tehnyt sulle jotain niin ethän vaan oo sortunut tähän perinteiseen että oot hankkinu itsellesi yhtä kelvottoman miehen? Sun pitää hankkiutua hoitoon ja jos miehessäsi on oikeasti samanlaisia taipumuksia niin huolehdi että tyttösi voi mennä turvallisesti yksin saunaan eikä hänen tarvitse pelätä loukkaavansa ketään jos kieltäytyy
 
äskeinen
Mun isä sanoi jossain vaiheessa ettei enää halua saunoa mun ja siskon kanssa (oltiin murrosiässä) ja äiti välitti viestin ja selitti että "isi on vähän ujo". Kai se isästä alkoi tuntua kiusalliselta.

Veljien kanssa saunon vieläkin yhdessä yli kolmikymppisenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en mä tiedä mikä on "normaalia" miehille vaan varmaan odotan pahinta kun pelkään ja mun tunne on että tyttö on suojeltava kaikilta miehiltä, jopa isältään!
eli sun isä on tehnyt sulle jotain koska et tiedä miten normaalit ja terveet miehet käyttäytyy tyttäriensä kanssa saunassa. hae apua tuohon sun tilanteeseen.
 
minä
ap, tiedän, mistä puhut. On normaalia, että suojeluvaistosi herää, koska olet itse kokenut jotain kauheuksia. Hae apua, käy juttelemassa jonkun kanssa joka ymmärtää. Kerro miehellisikin huolistasi. Itse olen kokenut hyväksikäytön ja aina vaippaa vaihtaessa omalle lapselle tulee mieleen oma hyväksikäyttö. Nyt omien lasten kautta on alkanut elää omaa lapsuutta ja niitä muistoja. Käy juttelemassa jollekin tuntemuksistasi, on täysin normaalia, että et kykene luottamaan miehiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
no aivan varmasti isätkin kattoo tyttöjensä pimppejä ja tissejä.
Just, ja äidit poikien pippeleitä.. Kukas sit lapset kasvattaa ja hoitaa kun äidit ja isät ei voi kun se on kieroa ja sairasta?
mutta äidit ei katso ainakaan mitenkään seksuaalisesti. Mutta miehet on miehiä! Nehän toivoo muutenki posliinia, sehän on sama kun pikkulikan pillu. Miettikääs sitä.
näinpä!

sairasta jos aikuisenakin käy isänsä tai VELJENSÄ kanssa saunassa :eek:
ei oo todellista... miksi tässä taas miehet nähdään seksinhimoisina hulluina jotka tilaisuuden tullen kuolaa vaikka oman tyttärensä perään, mutta äidit taas hyvinä kasvattajina ilman mtn ongelmaa poikien kans vaikka samassa ammeessa?! Haloo taas.



 
ap
En osaa arvioida miestäni kun mun tunteet vaikuttaa siihen, ymmärrän sen... Mutta ei se ole ollut mitenkään väkivaltainen tytölle (mun tietääkseni!) tai edes mullekaan (se on outoa...).
 
mmmm
jossain vaiheessa, että nyt on parempi alkaa käymään itsekseen saunassa... se oli silloin, kun nännit alkoi kasvaa ja ehkä vähän karvoitusta. Olihan ihan ymmänä???? En tiedä sit miten kun on itsellä edessä...
 
onni
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
no aivan varmasti isätkin kattoo tyttöjensä pimppejä ja tissejä.
Just, ja äidit poikien pippeleitä.. Kukas sit lapset kasvattaa ja hoitaa kun äidit ja isät ei voi kun se on kieroa ja sairasta?
mutta äidit ei katso ainakaan mitenkään seksuaalisesti. Mutta miehet on miehiä! Nehän toivoo muutenki posliinia, sehän on sama kun pikkulikan pillu. Miettikääs sitä.
näinpä!

sairasta jos aikuisenakin käy isänsä tai VELJENSÄ kanssa saunassa :eek:
ei oo todellista... miksi tässä taas miehet nähdään seksinhimoisina hulluina jotka tilaisuuden tullen kuolaa vaikka oman tyttärensä perään, mutta äidit taas hyvinä kasvattajina ilman mtn ongelmaa poikien kans vaikka samassa ammeessa?! Haloo taas.
miehet vaan on seksinhimoisi pervoja jotka naisesta/tytöstä huolimatta näkevät heidät seksiobjekteina, ja tämä on aivan tosi sanoi ketä vain mitä vain
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ap, tiedän, mistä puhut. On normaalia, että suojeluvaistosi herää, koska olet itse kokenut jotain kauheuksia. Hae apua, käy juttelemassa jonkun kanssa joka ymmärtää. Kerro miehellisikin huolistasi. Itse olen kokenut hyväksikäytön ja aina vaippaa vaihtaessa omalle lapselle tulee mieleen oma hyväksikäyttö. Nyt omien lasten kautta on alkanut elää omaa lapsuutta ja niitä muistoja. Käy juttelemassa jollekin tuntemuksistasi, on täysin normaalia, että et kykene luottamaan miehiin.
Kiitos sulle! Tämä on niin helvetin vaikea asia, ilmeisesti vain saman kokeneet voi ymmärtää...
 
onni
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
peesi edellisille. ei oo ihan normaalia jos pitää tollasta miettiä.

mä voisin vieläkin käydä saunassa isäni kanssa ja veljeni kanssa on käytykin. ikää hitusen vaille 30.
mä en voi ymmärtää tätä, miksi pitää käydä miespuolisten kanssa saunassa?
en tykkäisi jos mun mies kävisi siskojensa kanssa saunassa, mun ielstä siinä on jotain sairasta
minä en ikinä menisi mun veljen kanssa saunaan :eek:

onko nämä isien ja veljien kanssa saunovat naiset jotain itsensä esittelijöitä vai mikä juttu tämä oikein on?
en ymmärrä, eikä sitten voisi jopa uimahallissa käydä miehet ja naiset samassa saunassa kun ei miehet katso ketään "sillä silmällä" teidän mielestä
 
pöh
Mä oon käynyt aina mun isän kaa saunassa. Yleensä oltiin koko perhe mut välil kahdestaan. Ihan murrosiässäkin. Enkä koskaan aattelut, ett siin ois voinu jotain olla. Saa mennä vaari mun tytönki kaa, ei ongelmaa.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
no aivan varmasti isätkin kattoo tyttöjensä pimppejä ja tissejä.
Just, ja äidit poikien pippeleitä.. Kukas sit lapset kasvattaa ja hoitaa kun äidit ja isät ei voi kun se on kieroa ja sairasta?
mutta äidit ei katso ainakaan mitenkään seksuaalisesti. Mutta miehet on miehiä! Nehän toivoo muutenki posliinia, sehän on sama kun pikkulikan pillu. Miettikääs sitä.
näinpä!

sairasta jos aikuisenakin käy isänsä tai VELJENSÄ kanssa saunassa :eek:
ei oo todellista... miksi tässä taas miehet nähdään seksinhimoisina hulluina jotka tilaisuuden tullen kuolaa vaikka oman tyttärensä perään, mutta äidit taas hyvinä kasvattajina ilman mtn ongelmaa poikien kans vaikka samassa ammeessa?! Haloo taas.
miehet vaan on seksinhimoisi pervoja jotka naisesta/tytöstä huolimatta näkevät heidät seksiobjekteina, ja tämä on aivan tosi sanoi ketä vain mitä vain
Hae apua ongelmaasi. :hug:
 
tina
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
no aivan varmasti isätkin kattoo tyttöjensä pimppejä ja tissejä.
Just, ja äidit poikien pippeleitä.. Kukas sit lapset kasvattaa ja hoitaa kun äidit ja isät ei voi kun se on kieroa ja sairasta?
mutta äidit ei katso ainakaan mitenkään seksuaalisesti. Mutta miehet on miehiä! Nehän toivoo muutenki posliinia, sehän on sama kun pikkulikan pillu. Miettikääs sitä.
näinpä!

sairasta jos aikuisenakin käy isänsä tai VELJENSÄ kanssa saunassa :eek:
ei oo todellista... miksi tässä taas miehet nähdään seksinhimoisina hulluina jotka tilaisuuden tullen kuolaa vaikka oman tyttärensä perään, mutta äidit taas hyvinä kasvattajina ilman mtn ongelmaa poikien kans vaikka samassa ammeessa?! Haloo taas.
Näinpä. Tällä logiikallahan isät ei vois vaihtaa tyttövauvojensa vaippojakaan ikinä. Tyttö mikä tyttö, vaikkei oliskaan vielä edes murrosiässä.
 

Yhteistyössä