Mihin ikään asti tytön voi laskea turvallisesti isänsä kanssa (kahdestaan)

  • Viestiketjun aloittaja pelokas Äiti
  • Ensimmäinen viesti
..
niin kauan kun lapsi itse haluaa mennä, minä en sitä rajaa osaa vetää.. jos meillä tytöt ei missään vaiheessa ilmoita etteivät halua saunoa isänsä kanssa niin senkus saunovat sitten vaikka aikuisinakin. Enkä minä aijo kysellä että joko mentäis vaan naisten kesken jos aloitetta ei lasten tai miehen puolelta tule
 
ap
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
Ööö...aika vähemmistössä taidat olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
Sun vaihtoehdot:
1. Hankkiudu hoitoon, sulla on päässä vikaa
2. Hankkiudu sun miehestä eroon, sillä on päässä vikaa
 
aha
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
Ööö...aika vähemmistössä taidat olla.
peesi. Voisko ap kertoo et millasia ne miehet on? Omien tyttäriensä seurassa varsinkin...
 
vieras
siis täh? miksi edes mietit tuollaisia, jos on normaali isä niin antaisin tytön saunoa niin kauan isänsä kanssa kun haluaa, jos on pedofiili isä niin sillon en antais saunoa ollenkaan.
 

Yhteistyössä