Mihin ikään asti tytön voi laskea turvallisesti isänsä kanssa (kahdestaan)

  • Viestiketjun aloittaja pelokas Äiti
  • Ensimmäinen viesti
onni
voisin itsekin iettiä jos mulla olisi tytär, onneksi on vain poikia
voit mielestäni tytön päästää isänsä kanssa saunaan niin kauna kuin on vielä pikkutyttö, mielestäni ei ole soveliasta enää murkkuikäisenä saunoa isän kanssa
mutta tämä on mun mielipide
 
öö on kuule niitä äitejäkin/naisia jotka ovat julmia. ja joo en tunne kyl ketään joka ajattelis yhtä sairaasti + mä lyön vetoa jos mä epäilisin mun miestä noin se lähtis menee ja vesi vielä lapsenkin mennessään.. mitä sun oma ukko sanoo tähän asiaan???
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
:eek: Siis minkälaisia teillä päin ne miehet oikein on? Mun sohvalla makaava mies (lasteni isä) on sellainen että aikuisenkin tyttäreni hänen kanssaan saunaan laskisin jos tytär haluaisi mennä. Käsittämättömiä juttuja!
 
ihan ei terveeltä kuulosta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
Todennäköisesti aika harva miettii tuollaisia... millaisista syistä sulla on huoli noussut, onko tosiaan aihetta epäillä insestiä?

Kun ei ne miehet normaalisti omaa tytärtään edes katsele sillä silmässä, saatikka että olisi muuta mielesttä.
 
Lapsena mun yks kaveri kävi koko perheensä kanssa saunassa, perheessä oli myös teini-ikäinen tyttö joka sauno isänsä kanssa ja se oli heistä ihan normaalia. Haluisin opettaa omillekin lapsille, että se on normaalia eikä sitä tarvitse hävetä niinkuin omassa lapsuudenperheessä on hävetty.
 
Saija
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
"kun miehet nyt on mitä on"?! Mitä ihmettä tarkoitat? Onko käsityksesi miehistä se, että niihin ei voi luottaa ja jokaisessa miehessä elää joku sairas pedofiili? Kuule taitaa teillä olla aika huonosti asiat, aika huonon miehen olet itsellesi valkannnut. Valitettavasti minulta ei ymmärrystä liikene, karmaisee vain koko juttusi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en usko että tuo äijä tekee mitään tytölle mutta kun miehet nyt on mitä on niin jotenkin inhottaa tytön puolesta. Vähän ymmärrystä toivoisin äideiltä, en varmasti ole ainut joka tälläistä miettii!
Ei jumalaut! Sairasta.

Meillä on vaan poikia niin kysynkin:
Onko jossain kohtaa mahdollista että meidän poikien ei oo turvallista saunoa mun kanssa? :eek:
Naiset kun ovat sellaisia kun ovat...
:x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, varmaan mun tuntemukset johtuu omasta kokemuksesta. Oma isä oli sellainen.. Sorry vaan jos häiritsin teitä, taidan olla sitten ihan paska!
No sun isäsi ei ole ollut ihan normaali isä jos on jotain sinulle tehnyt. Olet selvästi ammattiavun tarpeessa, koska et ole kyennyt käsittelemään lapsuuden insestikokemuksia niin, että ne eivät varjostaisi sinun perhe-elämääsi. Ihan itsesi, miehesi ja lapsesi vuoksi, hae apua...

 
jos tyttöä inhottaa niin hänen ei tarvitse mennä enää ikinä miesten kanssa saunaan mutta jos sua vaan inhottaa hänen puolestaan niin hankkiudu hoitoon. Mun mielestä sauna on aika neutraali tila missä suomessa voi kyllä käydä naiset vaikka aikuisena isän kanssa saunassa siis ottaen huomioon et isä ei oo mikään sairas
 
Vieras
Mä saunon vieläkin, tilanteen niin salliessa, isäni kanssa. Ikää on jo reilut 30 vuotta ja kotoa oon asunut pois jo noin 15 vuotta. Koskaan en oo ajatellu, etten isän kanssa saunaan voisi mennä. Tosiaan vieläkin esim. mökillä saatan mennä isän kans saunaan, enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana.

Mutta ymmärrän kyllä, että jos itsellä on ollut isän kanssa semmoset välit, ettei oo voinu yhdessä saunoa, niin varmaan arveluttaa oman tytön puolesta.

Itse kyllä luotan mieheeni täysin, eikä tulisi mieleenikään rajoittaa hänen saunaseuraansa.
 
Anteeks nyt vaan mut "turvallisesti isänsä kans saunaan" :LOL: :LOL:

Mää oon 28 ja käyn vieläkin isän kanssa saunassa ja mun lapsetkin käy sen kans saunassa. Eiks ole hieman perverssiä jos ei voi oman ISÄN kans käydä saunassa..?
 
:eek: Miten niin turvallisesti? Mä en edes antaisi sellaisen isän tavata tytärtään, jonka kanssa tyttö voisi olla saunassa turvallisesti vain tiettyyn ikään asti.

Mä saunon yhä äitini lisäksi myös isäni ja veljeni kanssa.
 

Yhteistyössä