piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja drink shit:eikö NokiallakaanAlkuperäinen kirjoittaja Greippi:No ei todellakaan tarvitse Suomessa juomavettä keittää minkään ikäiselle...
ei juma
Alkuperäinen kirjoittaja drink shit:eikö NokiallakaanAlkuperäinen kirjoittaja Greippi:No ei todellakaan tarvitse Suomessa juomavettä keittää minkään ikäiselle...
Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Taidat olla PIPARMINTTU kiihkoilijoiden mukaan sellainen yliallergikko kun vieläkin itselle vesiä keittelet
Itse keittelen kanssa välillä, mutta useimmiten laitan vähän kaffen makua siihen mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Taidat olla PIPARMINTTU kiihkoilijoiden mukaan sellainen yliallergikko kun vieläkin itselle vesiä keittelet
Itse keittelen kanssa välillä, mutta useimmiten laitan vähän kaffen makua siihen mukaan...
Arvaa kuis keittelen mun asiakkaat mammat pelottaneet mut ihan järkysti tarinoillaan
Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Taidat olla PIPARMINTTU kiihkoilijoiden mukaan sellainen yliallergikko kun vieläkin itselle vesiä keittelet
Arvaa kuis keittelen mun asiakkaat mammat pelottaneet mut ihan järkysti tarinoillaan
Semmosia ne mammat on... Olet varmaan joutunut ruokapuoltakin soseuttaan... Ja muista aina ne juomakupit pestä käsin ja keittää kun astianpesukoneesta tulee semmoisia pesuainejäämiä joihin kuolee...
Ja ovi perkele, näkyy meijän vauva löytäneen yöpöydän laatikon kun tuolla liukuvoiteen kanssa konttailee
Menipä sivuraiteelle...
Porvoossahan nyt täytyy keittää. OikeestiAlkuperäinen kirjoittaja dior:No meillä ainakin vieläkin keitellään...Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:No ei varmaan sielläkään enää...Alkuperäinen kirjoittaja drink shit:eikö NokiallakaanAlkuperäinen kirjoittaja Greippi:No ei todellakaan tarvitse Suomessa juomavettä keittää minkään ikäiselle...
Pitää alkaa hysteeriseksi ja laittaa tuo muksu semmoisen läpinäkyvän rantapallon sisäänn ja oottaa milloin siitä syntyy murkkuAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Taidat olla PIPARMINTTU kiihkoilijoiden mukaan sellainen yliallergikko kun vieläkin itselle vesiä keittelet
Semmosia ne mammat on... Olet varmaan joutunut ruokapuoltakin soseuttaan... Ja muista aina ne juomakupit pestä käsin ja keittää kun astianpesukoneesta tulee semmoisia pesuainejäämiä joihin kuolee...
Ja ovi perkele, näkyy meijän vauva löytäneen yöpöydän laatikon kun tuolla liukuvoiteen kanssa konttailee
Menipä sivuraiteelle...
ja kun mun tenavat eivät oo mitään kivaa löytäneet saatiko voiteita sun muuta kuopus jo 11v esikko 25v ja sun vauva jo näkee voiteen ei helkkari , oota kun se kasvaa tietää äidin kaikki salat
Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Pitää alkaa hysteeriseksi ja laittaa tuo muksu semmoisen läpinäkyvän rantapallon sisäänn ja oottaa milloin siitä syntyy murkkuAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Taidat olla PIPARMINTTU kiihkoilijoiden mukaan sellainen yliallergikko kun vieläkin itselle vesiä keittelet
Menipä sivuraiteelle...
ja kun mun tenavat eivät oo mitään kivaa löytäneet saatiko voiteita sun muuta kuopus jo 11v esikko 25v ja sun vauva jo näkee voiteen ei helkkari , oota kun se kasvaa tietää äidin kaikki salat
Mä en oo koskaan keittänyt joumavettä kummallekaan lapselle. Sairaalassa sanoi silloin kun sitä kysyin et jos ei oo kaivovesi niin ei todellakaan tarvi keittää. Se on vanhanaikaista.Alkuperäinen kirjoittaja kapula:Kauanko tässä pitää vielä se kiehutella...
Minä olin jo kraanavettä antamassa tytölle mutta anoppi rupes parkumaan että vuojen ikäsenä vasta... En kyllä usko!!!