Mihin ihmeeseen tää kesä meni?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tuntu keväällä että on pitkä kesä aikaa tehdä vaikka mitä. Ja arvatkaas mitä mä oon tehny? En mitään!

No joo, oon kyllä nauttinukki siitä ettei oo tarvinnu tehä mitään. Fysiikka ollu aika huonos kondikses joten senki puolesta on kiva ku on saanu olla ihan kiireetön.

Mutta väkisin toi syksy pukkaa niskaan ja alkaa paniikinpoikasta iskeä :o On niin monenlaista tulossa. Huomenna on työhaastattelu.. Työpaikka on syksylle kyllä valmiina mutta kattelen tässä vielä vaihtoehtoja, jos löytäisin työn lähempää. Maanantaina täytyy mennä Naistenklinikalle ja siel kans selvii aika paljo tärkeitä asioita. Tyttö menee 10.8. Lastenlinnaan päiväosastolle ja jakso kestää 10 päivää, seki jännittää kamalasti! Ja mun työt alkaa 17.8.... mutta missä?!?!

Voi elämä :D Kyl mä huokasen ku mä saan nää kaikki ohi.. :D

Ai niin ja tytön päiväkoti alkaa taas maanantaina. Menee uuteen ryhmään kun pääsi pienryhmään :) Sekin jännittää et miten tyttö tuohon muutokseen reagoi kun edellisestä ryhmästä tykkäs niin kauheesti.

Siinähän tuo menny vieraita passatessa!

No ei, mut meillä käyny tänä kesänä varmaa ennätyspaljon väkeä. Entiset lähteny nii uudet jo ovella. Välillä tuntunu et ei jaksa enää ketää, mut aina ollu kivaa vieraiden kanssa. Itse ei paljo lomailtu, mitä nyt mä viikon olin lasten kans mummolassa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Siinähän tuo menny vieraita passatessa!

No ei, mut meillä käyny tänä kesänä varmaa ennätyspaljon väkeä. Entiset lähteny nii uudet jo ovella. Välillä tuntunu et ei jaksa enää ketää, mut aina ollu kivaa vieraiden kanssa. Itse ei paljo lomailtu, mitä nyt mä viikon olin lasten kans mummolassa.

Ihan sama meillä! Mansikkakakku pursuu jo korvista ulos... :D Mut nyt loppu vieraat, viikko enää lomaa, en tee muuta kuin marjoja kerään ja jätskiä syödään lasten kans päivät pitkät :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mä oikeesti eilen aamulla mietein, että koska se juhannus on :o Hiukan mennyt sumussa mulla tää kesä :laugh: Elokuuhan kohta jo on =)

:laugh: :laugh: Nii, onhan se taas ens kesänä.. :D

Onhan se että duunien alkamiset ja sellaset tuo ihan erilaista elämänrytmiä. Tahtoo nää kesäpäivät olla välillä tällasia vähän lössöjä ku ei oo mitää aikatauluja :)

Meinasin mä tossa tytön ekan pk -viikon aikana tehä kunnon suursiivouksen ja inventaarion tähän kämppään ku saa rauhas tehä. Tytön kans niistä hommista ei tuu mitään, se on niin kova auttamaan :D Sinänsä ihana mutta ku lopputulos ei oo aina ihan toivottu.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja moloko:
oon miettiny ihan samaa... toisaalta kiva et tulee syksy ja saa jotain tolkkua näihin päiviin ku lomalla on tullu elettyä ku pellossa B)

eikö ole jännä et aina loman jälkeen alkaa kaipaan tavallista arkea. Josta sit taas valitetaan. Meillä alko tällä viikolla normaali elämä, nukkumaan mennään ajoissa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä oikeesti eilen aamulla mietein, että koska se juhannus on :o Hiukan mennyt sumussa mulla tää kesä :laugh: Elokuuhan kohta jo on =)

:laugh: :laugh: Nii, onhan se taas ens kesänä.. :D

Onhan se että duunien alkamiset ja sellaset tuo ihan erilaista elämänrytmiä. Tahtoo nää kesäpäivät olla välillä tällasia vähän lössöjä ku ei oo mitää aikatauluja :)

Meinasin mä tossa tytön ekan pk -viikon aikana tehä kunnon suursiivouksen ja inventaarion tähän kämppään ku saa rauhas tehä. Tytön kans niistä hommista ei tuu mitään, se on niin kova auttamaan :D Sinänsä ihana mutta ku lopputulos ei oo aina ihan toivottu.. :D

Joo, jos koittas ens kesänä bongata sen juhannuksen :D

Ja mulla ei syksy tuo mitään muutosta elämään. Tytön kanssa olen kotona, joten päivät on kaikki samanlaisia.

Ihania nuo äidin pikku apurit :heart:

Hurjaa vauhtia mennyt, mun viimeinen kokonainen kesä kotona ikinä (ellei voiteta lotossa), haikea olo. No lokakuun puoleen väliin asti on vielä lomia ja hoitovapaata ja kesän jatkot otetaan etelän mailla syys-lokakuun vaihteessa-

Joo, jos koittas ens kesänä bongata sen juhannuksen :D

Ja mulla ei syksy tuo mitään muutosta elämään. Tytön kanssa olen kotona, joten päivät on kaikki samanlaisia.

Ihania nuo äidin pikku apurit :heart:

Laita kännyyn muistutus ni ei mee ohi :D

Se tuo tyttö on tosissaan niin innokas apuri että ei tarvii ku vihjata siivoomisesta ni se on jo päällään siivouskomerossa :laugh: Ja meinasin kans et ton vaatehuoneen puran ja heitän turhaa pois. Jos tyttö siinä mylläkäs on niin ei tuu hommista mitään, hänen täytyy olla tapahtumien keskipisteessä, joka tavarasta kyselee et mikä tää on ja kuka tän osti :laugh: Eikä puhettakaan että mitään sais heittää pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Hurjaa vauhtia mennyt, mun viimeinen kokonainen kesä kotona ikinä (ellei voiteta lotossa), haikea olo. No lokakuun puoleen väliin asti on vielä lomia ja hoitovapaata ja kesän jatkot otetaan etelän mailla syys-lokakuun vaihteessa-

Mäkin vasta viime helmikuun lopus palasin takas työelämään. Kyllähän se kauheesti jännitti ja tuntu ettei siitä varmasti mitään tule :D Mutta yllättävän äkkiä siihen tottuu, pari ekaa viikkoohan ne on ne hankalimmat, sen jälkeen tuntuu taas ku ois ikuisuuden töissä käyny :D

Tsemppiä sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:

Mäkin vasta viime helmikuun lopus palasin takas työelämään. Kyllähän se kauheesti jännitti ja tuntu ettei siitä varmasti mitään tule :D Mutta yllättävän äkkiä siihen tottuu, pari ekaa viikkoohan ne on ne hankalimmat, sen jälkeen tuntuu taas ku ois ikuisuuden töissä käyny :D

Tsemppiä sulle :)

Niin täytyy lisätä että seuraavan kerran koko kesän saa vapaaksi tietysti eläkeiässä :D

Kiitti, työpaikka on toki tuttu , jo 7 vuotta siellä mutta uuteen tiimiin siirryn ja vähän eri tehtäviin, joten uutta saa opetella. Mutta tosiaan varmaan sitä parin viikon kuluttua tuntuu siltä kuin olisi aina ollut töissä...

Laita kännyyn muistutus ni ei mee ohi :D

Se tuo tyttö on tosissaan niin innokas apuri että ei tarvii ku vihjata siivoomisesta ni se on jo päällään siivouskomerossa :laugh: Ja meinasin kans et ton vaatehuoneen puran ja heitän turhaa pois. Jos tyttö siinä mylläkäs on niin ei tuu hommista mitään, hänen täytyy olla tapahtumien keskipisteessä, joka tavarasta kyselee et mikä tää on ja kuka tän osti :laugh: Eikä puhettakaan että mitään sais heittää pois :D

Melkein tarvii laittaa se muistutus :D

Täältä kans löytyy innokas apuri. Rätti toisessa kädessä ja pölyhuiska toisessa kädessä kulkee meidän pikkuneiti =)
Innokas myös järjestelemään omaa vaatekaappiaan..äiti ei vaan ihan liikaa tykkää pistää niitä vaatteita takasin kaappiin lattioilta :D

Ala muuta sano. On mennyt yhdessa hujauksessa vaikka koko kesan olen lomaillut lasten kanssa. Vahan harmittaa, etta mies oli kesakuussa vaan 2 vk Suomessa. Eilen onneksi tuli kuukauden lomalle. Tanaan kavin taas itse tyoterveystarkastuksessa ja kaikki on ok aloittaa duunit taas 11.8

Yhteistyössä