mihin ihmeeseen meidän perhe vois lähteä lomalle ? ( kotimaahan )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
ajankohta olis hiihtoloma ja perheessä on kaksi aikuista ja kaksi lasta ( 8v ja 3v ). mihinkään laskettelupaikkaan ei, koska emme harrasta laskettelua. mutta muutoin ihan avoin ehdotuksille..
aikaa on käytössä siis maksimissaan se 7 päivää. olen selaillut eri kylpylöitä, mutta en oikein osaa niistä löytää sitä mikä täysin sytyttäisi.. risteilyä olen miettinyt, mutta onko sekään sitten helmikuun lopulla kiva,en tiijä.
ei olla koskaan käyty missään perheen kanssa ihmeemmin reissussa, joten paljon on kyllä kokematta vaan mistä ihmeestä aloittaa ?!

kiitos jos joku viittii vinkkaa jotain :)

Tehkää joku yhdistelmäloma; Ensin kylpylään, sitten laivalle, yö tai kaksi Tukholma/Tallinna, käykää vaikka teatterissa tai konsertissa yhtenä iltana jne.

Turkuun (&Naantaliin). Turussa kylpylä Caribia on ihan kiva lasten kanssa ja kaupungista löytyy muutenkin paljon tekemistä ja näkemistä. Jos innostutte, niin muumimaailma on käsittääkseni auki nyt hiihtolomien aikaan ja voisi kanssa olla aika kiva kohde :)

[QUOTE="Minä";25567163]Turkuun (&Naantaliin). Turussa kylpylä Caribia on ihan kiva lasten kanssa ja kaupungista löytyy muutenkin paljon tekemistä ja näkemistä. Jos innostutte, niin muumimaailma on käsittääkseni auki nyt hiihtolomien aikaan ja voisi kanssa olla aika kiva kohde :)[/QUOTE]

ai kun kiva idis! turkukin on ihan vieras paikka meille,joten vois ollakin kiva. pienempi on muumifani, isompi vähän jo irvistelee niille :D mutta menis varmasti siellä muiden mukana.

Me ollaan lomailtu monena vuonna Katinkullassa ja sinne mennään taas. Hiihdetään, lillutaan kylpylässä ja keilataan. Ollan omassa mökissä yötä ja tehdään itse helpot sapuskat.

Menkää Lappiin, ei ole pakko lasketella. Salla on ihanan pieni ja sopii lapsiperheille, en ole ollut siellä sesonkiaikaan mutta ei ole kuulemma hiihtolomillakaan liikaa hälinää. Kylpylä löytyy, tosin aika pienessä mittakaavassa.

Yhteistyössä