Mihin huoneeseen kuuluu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pusse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pusse

Vieras
... teidän mielestänne ensiapu/lääkekaappi? Mies haluais sen keittiöön kun siellä eniten sattuu ja tapahtuu, mutta minä tietysti typeränä ja pinnallisena naisena kielsin sitä sinne laittamasta, kun ei vaa nnäytä kivalta...
Missä TEIDÄN kaapit on?

Mulla on tällanen, mutta värit toistepäin; eli loota valkoinen ja risti punainen. Mä pohdin kanssa, mihin se kuuluis. Ajattelin tota toista veskiä sijoituspaikaksi.

1925387.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä ole sellaista. Vessan kaapista löytyy laastari ja haavanpuhdistusaine. Lääkkeet on keittiön kaapissa.

Näin meilläkin! Jos olisi oikea lääkekaappi niin vessan seinälle sen laittaisin.

WC on varmaankin liian kostea paikka lääkkeille. Keittiön kaapissa minullakin kun eipä enää pieniä lapsiakaan ja kyllä kaikki ymmärtävät ettei niitä muut voi ottaa.

Kämpässä oli kiinteesti lääkekaappi siivouskaapissa, ja tämä siivouskaappi sijaitsee kodinhoitohuoneessa, joka on myös vessa. Mutta meillä kyllä tulee tuo lääkekaappi jo täyteen niistä lääkkeistä (siis lasten ulottumattomissa säilytettävistä aineista), esim. laastaria taitaa löytyä ainakin kolmesta eri paikasta.

Meillä on keittiön yläkaapissa lääkekori, laastarit kaikkien saatavilla yhdessä vetolaatikossa. Lääkevoiteet ym. mitä ei tarvi säilyttää jääkaapissa ovat sitten vessan kaapissa. Kiinteää lääkekaappia en enää huolisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä ole sellaista. Vessan kaapista löytyy laastari ja haavanpuhdistusaine. Lääkkeet on keittiön kaapissa.

Näin meilläkin! Jos olisi oikea lääkekaappi niin vessan seinälle sen laittaisin.

WC on varmaankin liian kostea paikka lääkkeille. Keittiön kaapissa minullakin kun eipä enää pieniä lapsiakaan ja kyllä kaikki ymmärtävät ettei niitä muut voi ottaa.

Mut jos vessassa on vain wc ja lavuaari, ei siis muuta niin onko liian kostea?

Yhteistyössä