:hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:lanssi haki miehen.. tod näk. hypoglykemia.. tuun kertoon kohta lisää.
hyvä että löysitte hänet ja saa nyt apua!Alkuperäinen kirjoittaja ap:lanssi haki miehen.. tod näk. hypoglykemia.. tuun kertoon kohta lisää.
Sää menit sit hakee juomaa lisää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lanssi haki miehen.. tod näk. hypoglykemia.. tuun kertoon kohta lisää.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:lanssi haki miehen.. tod näk. hypoglykemia.. tuun kertoon kohta lisää.
tätä minäkin ajattelin aluksi!Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:Hyvä että löytyi!
En halunnut aiemmin sanoa mikä tuli ekana mieleen. Mulle tulis tossa kohtaa paniikki, koska olisin varma että joku on kolkannut miehen ja kyttäis mua ulkoa. Seuraavana olisin vuorossa minä. Siis kun keskellä korpea talossa eikä lähimailla naapureita. Olisin oikeasti paniikkissa kun mielikuvitus laukkaisi.
eivät ottaneet mukaan ja toisaalta mitä minä siellä olisin tehnyt. huomenna miettinyt millä hitolla pääsemme kotiin 40km päähänAlkuperäinen kirjoittaja ?:Mikset mennyt mukaan ambulanssiin???
Ei hän saisi juoda ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no niin eli siis mies löytyi tuosta meidän tieltä jokusen matkaa tuonne naapurustolle päin. olivat nähneet hänet kun olivat meille tulossa. mies maannut maassa.
miehellä siis 1 tyypin diabetes. ihmettelin kyllä hänen käytöstään ennen tupakalle menoa mutta ajattelin olevan humalasta johtuvaa.
joku kun sanoi tuolla että hyvä esimerkki otamme harvoin eikä voi sattua mitään. tämän takia emme ikinä ota kun lapset ovat kotona. koska aina voi sattua jotain!
säikähdin kyllä todella paljon,mutta onneks mies nyt saa hoitoa.