Mihin aikaan viette lapsenne aamulla päiväkotiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

masha

Jäsen
13.03.2008
135
0
16
Eli meillä päivähoidon aloitus edessä ja mietin tässä mihin aikaan lapset yleensä menevät päiväkotiin ja mihin aikaan heitä sieltä haetaan pois? Siis ihan tavallinen ei vuorohoito...
 
8.10-8.20 vie, tai mies vie, lapsen (2,5v). Siellä on kyllä aina jo useita lapsia siihen aikaan ja toisaalta monia tulee myöhemminkin. Meillä pitäisi olla paikalla 8.15 mennessä, jotta saa aamupuuron päiväkodissa, siihen siis tähtäämme.
 
Ei päiväkodissa ole mitään tiettyä aikaa milloin pitäisi viedä. Silloin tietysti, kun kuljet itse töihin niin samalla matkalla viedään lapsi ja kun tullaan töistä kotiin päin niin haetaan lapsi. Eli tavallisessa päiväkodissa lapsia tulee noin 6.30-10 välisenä aikana. Ja haetaan 13-17 välillä...
 

Yhteistyössä