mihin aikaan soskun rahat näkyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja autettava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos tulee soskusta rahaa niin eivät menee että heti kuuden jälkeen.
Joskus voivat näkyä vasta vaikka 10.30.

Ja monen aikaan ovat laittaneet maksuun? jos eilen oliko 13.00jälkeen niin silloin se ajan odottaminen alkaa vasta tänään(eli samantien kun sama pankki kun virastolla/kaupungin rahatoimistolla josta ne tulee tai sitten 1päivä kun jos eripankissa kuin soskussa).

Kokemusta on silloin ku ukko joutui työharjoitteluun tampereelle ja me oltiin täällä ni saatiin sieltä ja ne tuli vasta 10maissa.

Niin ja olet naimisissa niin ne ja sinä olet hakijana niin ne eivät mene automaattisesti sinun tilille vaan ne pitää erikseen pyytää tulemaan tai muuten menevät puolison tilille.

Alkuperäinen kirjoittaja autettava:
Ei näy vieläkään, eilen soitin ja sanoivat että päätös tehty laitettu eilen maksuun?

jos on eilen laitettu maksuun esim.13jälkeen niin silloin näkyvät vasta huomenna...mutta voi olla että ne näkyy vasta iltapäivästäkin(4aikaan).
Onko sulla samassa pankissa tili kun sossulla

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Ei näy vieläkään, eilen soitin ja sanoivat että päätös tehty laitettu eilen maksuun?

jos on eilen laitettu maksuun esim.13jälkeen niin silloin näkyvät vasta huomenna...mutta voi olla että ne näkyy vasta iltapäivästäkin(4aikaan).

soskulla eikös ole sampo? mulla POP

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kyl ne sillon huomenna pitäis näkyä koska ovat varmaan maksuun laittaneet tuon 13jälkeen ellei sitten näy illasta 18aikaan...

Riippuu kaiketi missä päin olet. Turussa ainakin op.Mies soitti iltapäivällä ja seuraavana päivänä kolmen jälkeen oli rahat tilillä.

Täällä ainakin voi tulla kahdenkin jälkeen. Eli odota nyt vielä vähän yli kahteen ja katto uudestaan tilille. Sitten jos ei näy niin soita ja kysy missä rahat. Mutta voihan olla, että tulevat vasta huomenna.

Huomiseen taisi mennä =( Pyää! toivottavasti on edes heti aamusta sillä bensaa ei ole yhtään ja töihin pitäisi päästä.
Voi hitsi kun ennätin jo lapsille luvata että tänään ruuaksi jotain muuta kuin puuroa ja velliä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soskun rahat tulee yleensä mulle siinä 17 aikaan vasta.

eli vielä olisi toivoa? Voi hitsi kun olis tämän tiennyt niin olisin yrittänyt lainata työkaverilta. Niin uskoin että tänään olisi saatu =(

Aina on toivoa :D Kannattaa tarkistaa vielä neljän ja kuuden välillä. Tsemppiä!

Soskun rahat tulee yleensä mulle siinä 17 aikaan vasta.

eli vielä olisi toivoa? Voi hitsi kun olis tämän tiennyt niin olisin yrittänyt lainata työkaverilta. Niin uskoin että tänään olisi saatu =(

Aina on toivoa :D Kannattaa tarkistaa vielä neljän ja kuuden välillä. Tsemppiä!

en mä kyllä jaksa uskoa että enää neljän jälkeen.....eihän pankit ole auki kuin neljään? ei kai enää rahaliikennettä sen jälkeen?

Yhteistyössä