A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja autettava:Ei näy vieläkään, eilen soitin ja sanoivat että päätös tehty laitettu eilen maksuun?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja autettava:Ei näy vieläkään, eilen soitin ja sanoivat että päätös tehty laitettu eilen maksuun?
jos on eilen laitettu maksuun esim.13jälkeen niin silloin näkyvät vasta huomenna...mutta voi olla että ne näkyy vasta iltapäivästäkin(4aikaan).
Onko sulla samassa pankissa tili kun sossulla
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja autettava:Ei näy vieläkään, eilen soitin ja sanoivat että päätös tehty laitettu eilen maksuun?
jos on eilen laitettu maksuun esim.13jälkeen niin silloin näkyvät vasta huomenna...mutta voi olla että ne näkyy vasta iltapäivästäkin(4aikaan).
soskulla eikös ole sampo? mulla POP
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja autettava:Ei näy vieläkään, eilen soitin ja sanoivat että päätös tehty laitettu eilen maksuun?
soskulla eikös ole sampo? mulla POP
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soskun rahat tulee yleensä mulle siinä 17 aikaan vasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soskun rahat tulee yleensä mulle siinä 17 aikaan vasta.
eli vielä olisi toivoa? Voi hitsi kun olis tämän tiennyt niin olisin yrittänyt lainata työkaverilta. Niin uskoin että tänään olisi saatu =(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soskun rahat tulee yleensä mulle siinä 17 aikaan vasta.
eli vielä olisi toivoa? Voi hitsi kun olis tämän tiennyt niin olisin yrittänyt lainata työkaverilta. Niin uskoin että tänään olisi saatu =(
Aina on toivoaKannattaa tarkistaa vielä neljän ja kuuden välillä. Tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Nrd:Mun Nordean tilille tulee päivän vikat maksatukset (ei kylläkään sossun) kello 1630.