V
vieras
Vieras
riippuu onko yksityisellä vai isommassa yrityksessä töissä. mies yksityisellä ja palkka tulee välillä aamulla ja välillä illalla, lain mukaan pitää olla sen päivän aikana maksettu kun palkkapäivä on sovittu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti on sen verran pienessä firmassa töissä, että pomo voi maksaa palkan vaikka suoraan käteen tai jos tili on samassa pankissa kuin yrityksen, siirtää rahat heti tilille. Mutta jos on isompi firma ja palkanlaskija lähtenyt viikonlopun viettoon, niin sitten sitä palkkaa ei kyllä tänään saaAlkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Ei näy vieläkään.
Just vasta sain yhteyden mieheen, se koittaa nyt selvittää mistä johtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toivottavasti on sen verran pienessä firmassa töissä, että pomo voi maksaa palkan vaikka suoraan käteen tai jos tili on samassa pankissa kuin yrityksen, siirtää rahat heti tilille. Mutta jos on isompi firma ja palkanlaskija lähtenyt viikonlopun viettoon, niin sitten sitä palkkaa ei kyllä tänään saaAlkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Ei näy vieläkään.
Just vasta sain yhteyden mieheen, se koittaa nyt selvittää mistä johtuu.![]()
Mä olin aikoinaan tuntityöläisenä (n. 20 h per viikko ) yhdessä isossa firmassa ja se oli pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että palkka ei ollut palkkapäivänä tilillä. Jos aamulla huomasin, että palkka ei ollut tullut, soitin välittömästi palkanlaskijalle. Tähän aikaan päivästä olisi ollut jo liian myöhäistä.Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:No ei oo pieni firma. Että mua v*tuttaa! :kieh:
Koko päivä mennyt kytätessä tilitietoja.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Mä toivon että muutenkaan kyseessä ei ole isompi firma koska niissä mun mielestä pitää palkat laittaa maksuun ajoissa, ei tilipäivänä asialle enää pitäis mitään tapahtua. Mulle itselle tulee tilinauhakin pari pv ennen tilipäivää.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olin aikoinaan tuntityöläisenä (n. 20 h per viikko ) yhdessä isossa firmassa ja se oli pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että palkka ei ollut palkkapäivänä tilillä. Jos aamulla huomasin, että palkka ei ollut tullut, soitin välittömästi palkanlaskijalle. Tähän aikaan päivästä olisi ollut jo liian myöhäistä.Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:No ei oo pieni firma. Että mua v*tuttaa! :kieh:
Koko päivä mennyt kytätessä tilitietoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ois pitänyt soittaa aamulla palkanlaskialle äly hoi
Mee töihin itte perkele!!, vituttaa tollaset, jotka haalii lapsia ettei tartte töitä tehä! ja käyttää vielä ukkonsa rahoja!.