Palkanmaksusta, koska palkan pitää näkyä tilillä?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
kyllä hyvin menee kun ihan miehen rahojen tuloa pitää kytätä ja viel voivotella kun ei oo perunoitakaan. onnea vaan.

No jos meillä nyt on yhteiset rahat, ja mun tulot on 0e, koska yhteisestä päätöksestä olen kotona 3½v pojan kanssa, ja nyt olen vielä raskaanakin 20+1 viikolla, niin sori vaan että "kyttään"miehen tiliä ja vielä isompi sori että perunat on loppu!
Ja jos tää ei oo ongelma meille (yhteinen tili/yhteiset rahat) niin miksi sulle? :wave:

sen pitäs näkyä heti kun vuorokausi vaihtuu.
kannattais ehkä nyt soittaa ja kysyä,jos on tullu palkanmaksussa joku moka.
mun kaverilla on parikertaa käyny niin että ei ole lähettäny työnantaja sen tunteja palkanlaskijalle.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
sen pitäs näkyä heti kun vuorokausi vaihtuu.
kannattais ehkä nyt soittaa ja kysyä,jos on tullu palkanmaksussa joku moka.
mun kaverilla on parikertaa käyny niin että ei ole lähettäny työnantaja sen tunteja palkanlaskijalle.

Tuolla ylempänähän oli, ettei oo pakko näkyä heti vuorokauden vaihduttua, kunhan samana päivänä.
Näin joku kirjoitti.

meillä maksetaan jätkien palkat niin et ku on eri pankit ihmisillä niin laitetaan maksuun viimesitään niin et palkkapäivän iltapäivällä on viimeistään rahat tilillä. Tietty niillä joilla on sama pankki ku firmalla saa rahat aiemmin.

Mä tiedän ihmisen jolle palkka ei tule koskaan sinä päivänä, kun se tilipäivä on. Työnantaja sanoo, että kun eri pankissa tili tällä ihmisellä niin kestää...No se pitäisi sitten laittaa maksuun aikaisemmin, että on palkka tilillä silloin kun pitää!

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Palkka voi näkyä vasta klo 12.. jos sen jälkeen ei näy niin sitten soittaisin työnantajalle..

Just katoin eikä näkynyt.
Mulla menee hermot!

Sitten luultavastikaan ei tänään tule rahat.. ellei satu olemaan samassa pankissa tilit ja työnantaja maksaa vaikka illalla.. mutta siis 12 mennessä kuuluis kyllä olla tilillä.. jos tänään on palkanmaksupäivä, niin rahojen ois kuulunut tulla jo.. siitä vois mainita työnantajalle.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä tiedän ihmisen jolle palkka ei tule koskaan sinä päivänä, kun se tilipäivä on. Työnantaja sanoo, että kun eri pankissa tili tällä ihmisellä niin kestää...No se pitäisi sitten laittaa maksuun aikaisemmin, että on palkka tilillä silloin kun pitää!

Mun miehellä on noin.. firmassa on 2 työntekijää, joista toisella on tili samassa pankissa kuin työnantajalla.. joten joko toinen saa palkan päivän ennen tilipäivää tai sitten mun mies saa palkkansa päivän myöhässä.. yleensä toi jälkimmäinen toteutuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mun miehellä on noin.. firmassa on 2 työntekijää, joista toisella on tili samassa pankissa kuin työnantajalla.. joten joko toinen saa palkan päivän ennen tilipäivää tai sitten mun mies saa palkkansa päivän myöhässä.. yleensä toi jälkimmäinen toteutuu..

Mult pääsee kohta itku! :'(

Palkka voi näkyä vasta klo 12.. jos sen jälkeen ei näy niin sitten soittaisin työnantajalle..

Mulla menee hermot!

Tiedätkö, onko työnantajalla sama pankki kuin miehelläs? Ja tekeekö työnantaja myös itse hommia siellä firmassa, eli olis nyt töissä, ja maksais sit tosiaan illalla vast sen tilin? Jos ei maksa, niin siitä kannattaa heti sit sanoo. Palkan pitää olla tilillä PALKKAPÄIVÄNÄ, mutta kellonajalla ei tosiaan väliä. Jos eri pankit, niin työnantajan maksettava palkka niin, että se ehtii tilille palkkapäiväksi, eli tässä tapauksessa palkka ois pitäny laittaa maksuun jo keskiviikkona!

Kauanko miehes on siellä töissä ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Mulla menee hermot!

Tiedätkö, onko työnantajalla sama pankki kuin miehelläs? Ja tekeekö työnantaja myös itse hommia siellä firmassa, eli olis nyt töissä, ja maksais sit tosiaan illalla vast sen tilin? Jos ei maksa, niin siitä kannattaa heti sit sanoo. Palkan pitää olla tilillä PALKKAPÄIVÄNÄ, mutta kellonajalla ei tosiaan väliä. Jos eri pankit, niin työnantajan maksettava palkka niin, että se ehtii tilille palkkapäiväksi, eli tässä tapauksessa palkka ois pitäny laittaa maksuun jo keskiviikkona!

Kauanko miehes on siellä töissä ollut?

noin 3viikkoa ollut siellä töissä.
Kyllä palkan pitää juu olla palkkapäivänä eikä sen jälkeen.
En saanut miestä kiinni vielä, ei se tiedä ettei vieläkään näy raha.

:hug: tiedän tunteen.. meillä on usein käyny noin, ettei palkkapäivään voikaan luottaa.. kiva jäädä viikonlopuksi ilman rahaa.. mutta kannattaa oikeesti sanoa siitä palkanmaksajalle..

Onneks me kuitenkin voidaan lainata jommankumman vanhemmilta, ettei tässä nyt nälkään kuolla viikonlopun aikana, mutta silti!

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Saatana soita sinne työpaikkaa miehelles työn antajan on maksettava käteisellä palkka jos ei ole tilillä palkkapäivällä

Tien päällä tuo on hommissa, ei se auta, jos ei saa kiinni niin ei saa.
Kyl se sit soittaa kun ehtii.
Mut vieläkää ei rahaa näy. :headwall:

3 viikkoo ollu töissä? jos palkkakausi on kuukauden välein niin eikös miehesi pidä olla ensin töissä se kuukausi? mun siskoni ainakin saa vasta marraskuussa seuraavankerran rahaa kun on kuukausi palkka ja aloitti kesken kauden. saa sillon vaan 1,5kk palkan.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
3 viikkoo ollu töissä? jos palkkakausi on kuukauden välein niin eikös miehesi pidä olla ensin töissä se kuukausi? mun siskoni ainakin saa vasta marraskuussa seuraavankerran rahaa kun on kuukausi palkka ja aloitti kesken kauden. saa sillon vaan 1,5kk palkan.

Kahden viikon välein palkka.
Aloitti 1.9 ja oli kaks viikkoo "harjottelus" ja sit viikon "lomalla" ja sit taas ollut töissä.

Muistelen omasta kokemuksesta näin. Täysi kuukausi takana ja sitten ensimmäinen palkka vasta tulee, jatkossa sitten kahden viikon välein.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Muistelen omasta kokemuksesta näin. Täysi kuukausi takana ja sitten ensimmäinen palkka vasta tulee, jatkossa sitten kahden viikon välein.

No vartavasten oltiin pyydetty just mieheltä tuntilaput palkanmaksuu varten.