Mihin aikaa aamulla voi laittaa pyykit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykki-irma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan koska van. Ainkaan tääll ei kukaan valita, saa pestä pyykkiä just silloin kun ehtii. joskus voi olla pakko petä vaattet yöllä että ehtivät kuivumaan seuraavaksi päiväksi. Eism tarjoilijan tai kokin vaatteet

Mä ite yritän noudattaa talonyhtiön hiljaisuus toivomuksia, mutta joskus on tarpeen tullen pistetty kone pyörimään muulloinkin... Onneksi kukaan ei ole valittanut. Luulenkin kyllä, että alakertalaistenkin kylppäri sijaitsee samoilla kohdilla, kuin meidän...

mä laitan yleensä seiskan aikaan ku kouluun menijät syö aamupalaa,, päivittäin kuitenki niin monta koneellista pyörii ja jotain tarttee saaha kuivaksi jo seuraavaa aamua varten

En asu kerrostalossa, vaan rivarissa, mutta normaalisti en laittaisi ennen aamu 7.00.

Pesukone pyörii kyllä iltaisin siten, että ohjelma ei ehdi aina loppua ennen klo 22.00.
Mutta ei kyllä enää klo 23.00 jlkn pyöri.

Joskus poikkeusolosuhteissa olen pessyt pyykkiä yölläkin, kun kolme lasta oli yhtäaikaa vatsataudissa, ja oksenteli lakanat täyteen..

Meidän taloyhtiössä kaikki osakkeenomistajat noudattaa sääntöjä siitä syystä, että sopu säilyy ja kaikilla on miellyttävä asua huoneustoissaan. Aina silloin tällöin pieniä asuntoja satutaan vuokraamaan maalta tulleille, ulkomaalaisille tai muutoin epäsosiaalisille ihmisille. Vuokrasuhteet ko. kämpissä ovat usein olleet lyhytkestoisia.

Nykyiset pyykkikoneet ovat niin hiljaisia, että niillä voi pestä pyykkiä koska vaan. Joissakin paikoissa käytetään yösähköä, jolloin astian- ja pyykinpesukoneen käyttö on silloin halvempaa. Itse pesen pyykkini milloin se minun ohjelmaan sopii, yleensä illalla myöhään. Eikä siitä ole kenellekään häiriötä.

Meidän taloyhtiössä kaikki osakkeenomistajat noudattaa sääntöjä siitä syystä, että sopu säilyy ja kaikilla on miellyttävä asua huoneustoissaan. Aina silloin tällöin pieniä asuntoja satutaan vuokraamaan maalta tulleille, ulkomaalaisille tai muutoin epäsosiaalisille ihmisille. Vuokrasuhteet ko. kämpissä ovat usein olleet lyhytkestoisia.

millä perusteella maalta tulleet ja ulkomaalaiset ovat epäsosiaalisia?

[QUOTE="vieras";28186632]Saako myös bailata ja soittaa rumpujakin, jos se on juuri jollekin sitä normaalia elämää?[/QUOTE]

ei mutta jos vanhuksia ei haittaa pyykinpesu. He ku ymmärtävät että joku oi työn takia joutua pesemään pyykkiä tai lapsen takia kun on oksentanut. Kyllä minäki joskus kuulen naapurin paeukoneen äänen mutta en sen takia yöuniani halua menettää.

[QUOTE="vieras";28186682]joka hiljanen...Se linkous voi tehdä melua jos haluaa tulla vastaan eteisessä?:).[/QUOTE]

kuullostaa helikopterilta. Suomalaisia ohjelmia en voi katsoa kun kuivausrumpu päällä.:).

Meillä on vaan yläkerran naapuri, joten laitan yöksikin koneen päälle.. Tai heti vaikka 6 aamulla. Aina toi pyörii :D

Kyllä ne äänet sinne yläkertaankin kuuluvat. Itse en pesisi pesukoneilla mitään enkä mitään meteliä pitäisi klo 22-7, koska kerrostaloissa äänet resonoi todella hyvin kerroksista toiseen. Varsinkin halvalla tehdyt vuokratalot eivät eristä ääniä mitenkään....

[QUOTE="vieras";28186669]Höh, epistä! Mutta toisaalta vuokratalojen mummot eivät kuitenkaan päätä miten talossa eletään.[/QUOTE]

toisaalta jos sitä ei erikseen kielletä säännöissä se on sallittu. Siihen ei voi vedota etä naapuroi pese pyykkiä yöllä, sitä ei voi häätöäa antaa tai jos naapuri laittaa yöllä ruokaa tai käy suihkussa. Katsos kun voi olla työvuorot sellaisia että on mentävä suihkuun kun menee tai tulee töistä. jso tövuoro alkaa esim klo 4 aamuyöllä, on sallittua käydä suihkussa, kunahne is sitllä tuntitolkulla lotraa. pikainen enintään vartin kestävä pesu ei ketään haittaa. ei suikun ääni voi kuulua kenenkään kotiin.
JA oikeati pakko on pestä yöllä pyykiä jos eisnm on oksenustauti tai ripuli ollut ajattele sitä hajuakin mikä sitä tulee jso nitä ei päse edes suihkussa huuhtomaan.

Yhteistyössä