Kuinka myöhään uskaltaa laittaa pyykit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen joskus laittanut iltakymmenen-yhdentoista aikaan (mahdollisimman lyhyt ohjelma). Yksi satunnainen kerta on varmaan ihan ok jos ei ole jatkuvaa tuo tuohon aikaan pyykkääminen.

No hiljaisuus taitaa yleensä alkaa klo 22 arkisin eikä hiljaisuuden aikana kyllä saa pesukonetta käyttää

Juu en käytä. Kysyin vaan mielenkiinnosta et miten muut tekee :) Hyvin ehtii huomennakin pyykätä. Niin ja kyllä olen kuullut joidenkin pesevän pyykkiä vaikka puolenyön aikaan, yli 20 v olen tässä asunut niin kuullut kyllä kaikenlaista vuosien varrella =)

[QUOTE="vieras";26704471]Mites nää yösähköllä pesijät... meillä naapurissa joka helvatan aamuyö linkoaa pesukone.[/QUOTE]

Mä olen kyllä käsittänyt ettei pesukonetta tms. meluavaa konetta saa hiljaisuuden aikana käyttää, oli sitten halvempi sähkö silloin tai ei :D Eli voisit pistää tuosta valitusta eteenpäin

Riippuu ehkä vähän kerrostalosta ja pyykinpesukoneesta ja siitä kuinka hyvin se on tasapainotettu että viitsisinkö laittaa. Meillä on ihan uusi pesukone joka ei käytännössä pidä ääntä mutta naapureilla on törkeän kovaääninen pesukone joka kuulostaa siltä kun trakori ajelis yläkerrassa :D Eivät kuitenkaan onneksi käytä sitä hijlaisuuden ulkopuolella.

Yhteistyössä