Migreenin ESTOLÄÄKKEENÄ VERENPAINElääke?

  • Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti
onko
kyse kenties seloken zoc -nimisestä lääkkeestä? Nuo estolääkkeet on vähän semmoinen kokeilujuttu. Mä aloitin tuolla, mutta ei sopinut. Kuudes lääke tepsi, joka on taas epilepsia lääke.
 
aapp
Se on kanssa beetasalpaaja, kuten seloken zoc. Kannattaa kokeilla lääke ja jos ei ole sopiva, niin sitten lekurille uudestaan. Omasta kokemuksesta tiedän, että niitä on vaan kokeiltava, kunnes se oikea estolääke löytyy.
Mietin vaan että kuinka paljon lääke laskee verenpainetta, teen fyysisesti raskasta työtä ja jos oikeen matalalle paineet laskee niin ei ole varmaan oikein hyvä...
 
kyse kenties seloken zoc -nimisestä lääkkeestä? Nuo estolääkkeet on vähän semmoinen kokeilujuttu. Mä aloitin tuolla, mutta ei sopinut. Kuudes lääke tepsi, joka on taas epilepsia lääke.
Mun isä kans syö epilepsialääkkeitä päänsäryn estoon. Ne oli ainoot jotka autto. Migreenilääkkeet oli kuin karkkia. päänsäryt nosti paineet pahimmillaan 230/130 ( ambulanssis mitattuja ).
 
Mulla on emconcor migreenin estolääkkeenä.Tuota käytetään myös muuhunkin.Verenpaineeseen mulla on linatil. Pulssi ennen emconcoria oli lähes aina 90 tienoilla ellei enempikin, lääkkeen myötä tipahti 60 kieppeille, myös verenpaine aleni pikkuisen ja sekin oli hyvä asia.
 
Mulla on Emconcor migreenin estoon. Teininä kokeiltiin ensimmäisen kerran ja silloin pelästyin kun en jaksanut edes portaita nousta saati muuten liikkua. Nyt itse pyysin beetasalpaajaa, kun on tietääkseni ainoa mitä voi raskauden aikana syödä ja on sopinut loistavasti (syön siis vieläkin synnytyksen jälkeen). Tosin edellinen estolääke alkoi ilmeisesti muutenkin menettää tehoaan kun verenpaine alkoi nousta, joten beetasalpaaja hoiti pois tihenevät päänsärytkin.
 
otan osaa
Enpä ole verenpaineita koskaan mittaillut, mutta en ole vuosikausiin saanut misgreeniä muusta kuin väärästä ruoasta:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.html
 
Toisilla vaikuttaa paineisiin alentavasti enemmän ja toisilla vähemmän, toisilla taas ei vaikuta painesiin lainkaan. Vain kokeilemalla tuo selviää samoin kun se sopiva annostus.

Mulla Emconcor oli käytössä alentamassa sykettä, mutta ei sopinut pitkään käytettynä, vaan paineet romahti.
 

Yhteistyössä