A
aivokasvainko vai mitä
Vieras
voisiko olla migreeniä tämä minun oireilu.
päänsärky on aivan kauheeta,alkaa pikkuhiljaa..päätä alkaa koskee,jomottaa ja särkee,vihloo
otan panacodin ja päänsärky vähän rauhottuu.
tätä kestänyt jo jonkun viikon kohta.
lääkäriin menen kohta kyllä kun tuntuu ettei tää lopu.aamusin ei aina ole mutta varmasti alkaa iltapäivällä tää kipuilu.
joka on tooodella kauheeta.
melkein itku tulee kun pää on niin kipeä.
en ymmärrä,en koskaan ole kärsinyt migreenistä.päänsärkyä ollut joskus mutta se on ollut lievää ja mennyt ohi nopeasti.
pelkään jotain aivokasvainta yms koska silmissäkin näkyy välillä semmoisia sahalaitaisia juttuja jotka menee ohi ja näkö on vähän huonontunut vuoden aikana.
nää päänsäryt alkoi viikko sitten ja kauhee kipu siis.
mies on hieronut niskoja ja oon laittanu kauratyynyn niskoille,en tiedä..niskat ei tunnu niin kipeältä.
töihinkin pitäisi palata maanantaina.
on semmonen paineen/puristus tunne päässä joskus.
tänään oksetti tossa päivällä ruuan jälkeen,raskaana en ole.
päänsärky on aivan kauheeta,alkaa pikkuhiljaa..päätä alkaa koskee,jomottaa ja särkee,vihloo
otan panacodin ja päänsärky vähän rauhottuu.
tätä kestänyt jo jonkun viikon kohta.
lääkäriin menen kohta kyllä kun tuntuu ettei tää lopu.aamusin ei aina ole mutta varmasti alkaa iltapäivällä tää kipuilu.
joka on tooodella kauheeta.
melkein itku tulee kun pää on niin kipeä.
en ymmärrä,en koskaan ole kärsinyt migreenistä.päänsärkyä ollut joskus mutta se on ollut lievää ja mennyt ohi nopeasti.
pelkään jotain aivokasvainta yms koska silmissäkin näkyy välillä semmoisia sahalaitaisia juttuja jotka menee ohi ja näkö on vähän huonontunut vuoden aikana.
nää päänsäryt alkoi viikko sitten ja kauhee kipu siis.
mies on hieronut niskoja ja oon laittanu kauratyynyn niskoille,en tiedä..niskat ei tunnu niin kipeältä.
töihinkin pitäisi palata maanantaina.
on semmonen paineen/puristus tunne päässä joskus.
tänään oksetti tossa päivällä ruuan jälkeen,raskaana en ole.