Mietin vaan, että mikä idea on pyytää vanha heila kaveriks fb:ssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta on kyllä mukava kuulla mitä kuuluu vanhoille tutuille, heiloja tai ei. Ei siinä mitään sen syvällisempää ole takana, mukava kun voi olla asiallisisssa väleissä.

No, mua ei kyllä exät kiinnosta. Tuntui vähän oudolta, kun melkein 10 vuoden takainen "me melkein seurusteltiin silloin, mitä sulle kuuluu?" tyyppi pisteli viestiä. En hyväksynyt kaveriksi, kun en halunnut mitään vanhaa heilaa sinne listalleni roikkumaan..

on mullakin yks exä siellä, sen kanssa ollaan sellasia normi tuttuja muutenkin että kaupassa jutellaan jos törmätään. Mutta en mäkään kyllä esim yhtä toista exää edes ottas kaveriks...riippuu niin millanen suhde ollut ja miten erottu. Tän yhden kanssa erottiin hyvissä väleissä molempien yhteispäätöksestä, miksi ei siis olisi kaveri siellä?

No mä olen ainakin muutaman eksäni kanssa todella hyvissä väleissä =) Eräs heistä on yksi parhaimpia ystäviäni ja kuin isoveli minulle ja meidän suhde on päättynyt jo aikaa sitten.Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa että ystävyys voi jatkua suhteen jälkeenkin ilman mitään taka-ajatuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
No mä olen ainakin muutaman eksäni kanssa todella hyvissä väleissä =) Eräs heistä on yksi parhaimpia ystäviäni ja kuin isoveli minulle ja meidän suhde on päättynyt jo aikaa sitten.Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa että ystävyys voi jatkua suhteen jälkeenkin ilman mitään taka-ajatuksia.

No ei ainakaan ole kyse ystävyydestä kun eivät ole edes nähneet toisiaan kohta 20 vuoteen...

Kuulumisten vaihto?

Mulla on yksi eksä FB-kaverina. Toisen poistin, kun se ei osannut olla nätisti :snotty: . Kolmannen haluaisin listoille, muttei se oo naamakirjassa. Mun mielestä on mukavaa vaihtaa kuulumisia menneisyyden naamojen kanssa, kun ollaan ihan ystävinä erottu ja oltu kamuja eron jälkeenkin kunnes elämä vei eri suuntiin ja yhteydenpito jäi.

niin ja jos on erottu vähemmän hyvissä merkeissä, niin miksi pitää siellä olla kavereina ja sitten muija on ehdottanut koko puoli sukuansa mieheni kavereiksi. ärsyttää koko emäntä.

No mä en oo siellä itse, mut mun yks kaveri kyllä on lähetelly niitä kaveripyyntöjään monille MUN kavereille. Siis semmosille ihmisille, joiden kanssa se ei ole muuten tekemisissä lainkaan.
Likan kummitäti mm. tossa vaan eilen ihmetteli, et miks siltä oli tullu joku kaveripyyntö hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No mä en oo siellä itse, mut mun yks kaveri kyllä on lähetelly niitä kaveripyyntöjään monille MUN kavereille. Siis semmosille ihmisille, joiden kanssa se ei ole muuten tekemisissä lainkaan.
Likan kummitäti mm. tossa vaan eilen ihmetteli, et miks siltä oli tullu joku kaveripyyntö hänelle.

Joo menee multakin yli hilseen, aikuisten hiekkalaatikko.

en mäkään tajua fb:tä. Se on vaan juorunhaluisten ihmisten hiekkalaatikko. Miksi pitää tietää semmoisten ihmisten kuulumisia, joita ei tosielämässäkään koskaan tapaa, eikä kaipaa? Kuten vanhat luokkakaverit tai exät... Mä en ainakaan haluisi edes kertoa kenellekään menneisyyteen jääneelle ihmiselle omia kuulumisiani tai näyttää kuuvia. Mitä se niille kuuluu? Kun en ole 10-20vuoteen kokenut tarvetta kertoa itsestäni heille, eli en ole soittanut tai käynyt kylässä, niin miksi nyt pitäisi jonkun fb:n kautta alkaa kertoa itsestään??

Alkuperäinen kirjoittaja eevi:
en mäkään tajua fb:tä. Se on vaan juorunhaluisten ihmisten hiekkalaatikko. Miksi pitää tietää semmoisten ihmisten kuulumisia, joita ei tosielämässäkään koskaan tapaa, eikä kaipaa?

Mulla ainakin on kavereina vain niitä, joita olen ajatellut ja kaivannut, ja nyt naamakirjan kautta uudelleen löytänyt :)
Tosielämässä tulee harvemmin tavattua, koska monen kanssa on tuhansia kilometrejä välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja eevi:
en mäkään tajua fb:tä. Se on vaan juorunhaluisten ihmisten hiekkalaatikko. Miksi pitää tietää semmoisten ihmisten kuulumisia, joita ei tosielämässäkään koskaan tapaa, eikä kaipaa? Kuten vanhat luokkakaverit tai exät... Mä en ainakaan haluisi edes kertoa kenellekään menneisyyteen jääneelle ihmiselle omia kuulumisiani tai näyttää kuuvia. Mitä se niille kuuluu? Kun en ole 10-20vuoteen kokenut tarvetta kertoa itsestäni heille, eli en ole soittanut tai käynyt kylässä, niin miksi nyt pitäisi jonkun fb:n kautta alkaa kertoa itsestään??

ihan kuin olisin ite tään kirjottanu!

Yhteistyössä