V
Vieras
Vieras
Mitä itse ajattelet siitä? Miestäni lähestyi teini-iän aikainen tyttöystävä ja pyysi kaveriksi. En vaan tajuu tätä naamakirjaa kyllä muutenkaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No onhan se ihan kiva tietää mitä heillekin kuuluu!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:No mä olen ainakin muutaman eksäni kanssa todella hyvissä väleissä =) Eräs heistä on yksi parhaimpia ystäviäni ja kuin isoveli minulle ja meidän suhde on päättynyt jo aikaa sitten.Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa että ystävyys voi jatkua suhteen jälkeenkin ilman mitään taka-ajatuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja erika:Ethän nyt ap olisi vain mustasukkainen.... =)
Kyllä mullakin on kaksi vanhaa heilaa fb kaverina, mitä pahaa siinä on, en ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja erika:Ethän nyt ap olisi vain mustasukkainen.... =)
Kyllä mullakin on kaksi vanhaa heilaa fb kaverina, mitä pahaa siinä on, en ymmärrä.
Tätä vaivaa en ole potenut enää vuosiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erika:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja erika:Ethän nyt ap olisi vain mustasukkainen.... =)
Tätä vaivaa en ole potenut enää vuosiin![]()
Eikö aina tarvi vähän olla??
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:No mä en oo siellä itse, mut mun yks kaveri kyllä on lähetelly niitä kaveripyyntöjään monille MUN kavereille. Siis semmosille ihmisille, joiden kanssa se ei ole muuten tekemisissä lainkaan.
Likan kummitäti mm. tossa vaan eilen ihmetteli, et miks siltä oli tullu joku kaveripyyntö hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:en mäkään tajua fb:tä. Se on vaan juorunhaluisten ihmisten hiekkalaatikko. Miksi pitää tietää semmoisten ihmisten kuulumisia, joita ei tosielämässäkään koskaan tapaa, eikä kaipaa?
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:en mäkään tajua fb:tä. Se on vaan juorunhaluisten ihmisten hiekkalaatikko. Miksi pitää tietää semmoisten ihmisten kuulumisia, joita ei tosielämässäkään koskaan tapaa, eikä kaipaa? Kuten vanhat luokkakaverit tai exät... Mä en ainakaan haluisi edes kertoa kenellekään menneisyyteen jääneelle ihmiselle omia kuulumisiani tai näyttää kuuvia. Mitä se niille kuuluu? Kun en ole 10-20vuoteen kokenut tarvetta kertoa itsestäni heille, eli en ole soittanut tai käynyt kylässä, niin miksi nyt pitäisi jonkun fb:n kautta alkaa kertoa itsestään??