Miesten tissit kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja Toripolliisi
  • Ensimmäinen viesti
Ninatv
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija cd mies
Olen vuosia pitänyt kaikkia naisten ihania silkkiptsialusasuja. Vaimoni on ollut mukana ostamassa niitä. Kotona olen asuissa aina ja yöt naisten silkkipitsi yöasuissa. vaimoni nauttii myös siitä, että olen kauniissa naisellisissa naisten silkkipitsiasuissa. En koskaan luovu niistä rakastelu vaimon kanssa n-asuissa on ihanaa. Nytkin tätä kirjoitaessa kaikki naistenalusasut alla. Kiihoittavat aina silkkipitsi on ihanaa ihoa vasten
 
vierailija
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä