Miesten seksikeskeisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pretty woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pretty woman

Vieras
Onko kellään sellaista tunnetta, että mies haluaa tehdä/saada hyvää "lakanoitten" välissä, mutta muuten huomiointi tai yhdessä tekeminen esim. kotitöissä on nihkeää..?

Miten olette tilanteita selvitelleet tai onko jollain johtanut eroon se, että mies ei viitsi tarpeeksi välittää käytännön hommista tai naisen huomioinnista myös muuten kuin seksin kautta..?

Seksi on noussut yleisimmäksi puheen-aiheeksi lama-suomessa ! Siitä puhutaan ja kirjoitetaan .
" Siitä aatos- mistä puutos! . Jos tämä vanha sananlasku pitää paikkansa -niin puolet kansasta
on ainakin-seksin puutteessa . Nuoriso on ainut joka saa tarpeeksi seksiä ja kykenee siihen ....
-Tälleen jo vanhalla iällä-jollainen äijän-käppärä olen-niin seksijutut tulee -unikuviin mukaan !
-Sanoisin jo-näin vanhana miehenä-että nykyisin naiset ovat -aloitteellisimpia seksiin .
Auttaisiko tuo Viakra vielä vanhaakin ja jottei vain pumppu pettäisi-kesken akktia -voi harmi !

Monet miehet seurustelevat pelkästään sen takia, että saavat säännöllistä seksiä. Tiedän näitä tapauksia jossa mies ei edes halua seurustella, mutta kuitenkin ollaan kimpassa naisen kanssa säännöllisen seksin takia. Miehet haluaa panna eikä puhua tunteista.

Jokaisella lienee omat syynsä, miksi parisuhteessa ollaan. Minulla vaatimukset ovat aika kovat ja siksi kai sinkkuna olen edelleen. Minä haluan miehestä seksikumppanin, jolta saan myös hellyyttä ja läheisyyttä sekä ystävän, joka jakaa murheita iloissa ja suruissa. Haluan myös, että mies osallistuu kotitöihin sekä talouden kuluihin. Jos miestä ei siivoaminen kiinnosta, niin sitten palkatkoon siivoojan, mutta minulle sellainen suhde ei käy, jossa minä toimin kokkina, leipurina, pyykkärinä, siivoojana, edustusrouvana ja kaiken lisäksi vielä seksiorjanakin.

Älkää hyvät naiset kasvattako pojistanne uusavuttomia. Teette karhunpalveluksen, jos opetatte lapsenne siihen, ettei omia jälkiä tarvitse kerätä, ei tarvitse koskaan tehdä ruokaa, ette opeta pyykkikoneen käyttöä yms. Tällainen poika aikuisena elää kaaoksessa tai yrittää hommata itselleen tyttöystävän, joka ryhtyisi äitihahmoksi. Pahimmassa tapauksessa oma äiti käy siivoamassa vielä poismuuttaneen lapsensa luona. Silloin tyttöystävällä on todella kova homma kouluttaa mies hyville tavoille parisuhdekelpoiseksi. Joskus mies ihan itse tajuaa, että on aika kasvaa aikuiseksi, mutta yllättävän yleistä näyttää olevan tuo laiskaksi ja osaamattomaksi heittäytyminen.

AP:lla on kova homma kouluttaa miestä siten, että mieskin tekisi kotitöitä ja muita ei-niin-kivoja hommia. Viimeinen kiristyskeino on kiristää seksillä. Sitä ennen voisi kuitenkin yrittää esim. sitä, että pidetään siivouspäivä kerran viikossa, jolloin kumpikin siivoaa yhdessä. Silloin ei mennä harrastamaan eikä kutsuta kavereita kylään. Samoin ruokaa voi tehdä yhdessä esim. toinen tekee salaattia ja kattaa pöydän, toinen tekee ruokaa. Ruokailun jälkeen toinen voi kerätä astiat pöydästä ja toinen laittaa margariinit yms. jääkaappiin. Viikonloppuisin sen jälkeen onkin mukava mennä sitten yhdessä vaikka sinne sänkyyn nautiskelemaan, kun velvollisuudet on jo tehty.

Kuule, punatukka+! Ei kiristäminen auta yhtään mitään. Riitaannuttaa vaan.
Luin "Mars ja Venus - Sängyssä" -kirjasta, että mies tuntee seksin kautta ja nainen tuntee, kun häntä huomioidaan kotitöillä, yms. Ja, kun hyväksyin tämän, on elämäni ollut paljon helpompaa. Suorin tie miehen sydämeen ei käy mahan kautta, kuten sanotaan, vaan seksin kautta.

On vaikea saada laiskaa miestä tekemään mitään kotitöitä. Jos ei ole mies ennen lapsuuskotonaan tehnyt mitään, ei sekään seksilläkään onnistu. Mutta jos mies saa tosi hyvää seksiä..heh? ehkäpä voisi innostua noista kotitöistäkin. Mun mies oli asunut yksin ja tehnyt kotitöitä ja töissä käynyt jo ennen kuin tavattiin. Kun asuin miehen luona, en tehnyt ruokia enkä siivonnut, kun se oli miehen koti. Mies tuli töistä kaupan kautta ja teki ruoat ja minä sain syödä siinä samalla, jos olin viikonloppu. Luuletteko että olisin niin torvi ollut, että olisin siivonnut ja laittanut ruoan miehelleni ja mies olisi siitä ajatellut, että nainen sen tekee ihan kun sormia näpäyttää..Nykyään kun asumme yhdessä ja mieheni käy kaupassa ja ruokaa tehdään joko yhdessä tai miten sovitaan ja minä siivoan ja eikä mitään ongelmaa ole ja kaikki sujuu kuin rasvattu.

Onko kellään sellaista tunnetta, että mies haluaa tehdä/saada hyvää "lakanoitten" välissä, mutta muuten huomiointi tai yhdessä tekeminen esim. kotitöissä on nihkeää..?

Miten olette tilanteita selvitelleet tai onko jollain johtanut eroon se, että mies ei viitsi tarpeeksi välittää käytännön hommista tai naisen huomioinnista myös muuten kuin seksin kautta..?

Jos ei miehelle maistu siivous, ei minulle maistu seksi. Kyllä mies siivoaa kun on pakko.

Viimeksi muokattu:
Jokaisella lienee omat syynsä, miksi parisuhteessa ollaan. Minulla vaatimukset ovat aika kovat ja siksi kai sinkkuna olen edelleen. Minä haluan miehestä seksikumppanin, jolta saan myös hellyyttä ja läheisyyttä sekä ystävän, joka jakaa murheita iloissa ja suruissa. Haluan myös, että mies osallistuu kotitöihin sekä talouden kuluihin. Jos miestä ei siivoaminen kiinnosta, niin sitten palkatkoon siivoojan, mutta minulle sellainen suhde ei käy, jossa minä toimin kokkina, leipurina, pyykkärinä, siivoojana, edustusrouvana ja kaiken lisäksi vielä seksiorjanakin.

Älkää hyvät naiset kasvattako pojistanne uusavuttomia. Teette karhunpalveluksen, jos opetatte lapsenne siihen, ettei omia jälkiä tarvitse kerätä, ei tarvitse koskaan tehdä ruokaa, ette opeta pyykkikoneen käyttöä yms. Tällainen poika aikuisena elää kaaoksessa tai yrittää hommata itselleen tyttöystävän, joka ryhtyisi äitihahmoksi. Pahimmassa tapauksessa oma äiti käy siivoamassa vielä poismuuttaneen lapsensa luona. Silloin tyttöystävällä on todella kova homma kouluttaa mies hyville tavoille parisuhdekelpoiseksi. Joskus mies ihan itse tajuaa, että on aika kasvaa aikuiseksi, mutta yllättävän yleistä näyttää olevan tuo laiskaksi ja osaamattomaksi heittäytyminen.

AP:lla on kova homma kouluttaa miestä siten, että mieskin tekisi kotitöitä ja muita ei-niin-kivoja hommia. Viimeinen kiristyskeino on kiristää seksillä. Sitä ennen voisi kuitenkin yrittää esim. sitä, että pidetään siivouspäivä kerran viikossa, jolloin kumpikin siivoaa yhdessä. Silloin ei mennä harrastamaan eikä kutsuta kavereita kylään. Samoin ruokaa voi tehdä yhdessä esim. toinen tekee salaattia ja kattaa pöydän, toinen tekee ruokaa. Ruokailun jälkeen toinen voi kerätä astiat pöydästä ja toinen laittaa margariinit yms. jääkaappiin. Viikonloppuisin sen jälkeen onkin mukava mennä sitten yhdessä vaikka sinne sänkyyn nautiskelemaan, kun velvollisuudet on jo tehty.

Taisimpa eksyä väärään ketjuun,koskapa täällä tuntuu kuuluvan enimmäkseen naisen ääni.Mutta kuitenkin uskallan pistää lusikkani näinkin kuumaan soppaan.Miehen kouluttaminen ihmiseksi on todella kova urakka.Jos kouluttajana on kuitenkin nainen,joka muuten asuu samalla planeetalla koulutettavansa kanssa ei se kuitenkaan ole mahdotonta.Naisen pitää vain muistaa pari ratkaisevaa sääntöä.Ensimmäinen on se,että miehen ja naisen tärkein ero ei ole jalkojen vaan korvien välissä.Miehen korvien välissä on putki,naisella tippaleipä.Useinmiten nämä ominaisuudet laitetaan kilpailemaan keskenään,vaikka niiden pitäisi täydentää toisiaan.Vai voiko joku kuvitella moottoritien toimivuutta ilman liittymäramppeja.Toiseksi itse asiassa miehen koulutukseen pätee samat säännöt kuin minkä muun elukan hyvänsä koulutukseen.Eli tarvitaan vain lukematon määrä toistoja ja tosi pitkä pinna.Edistyminen pitää myös aina muistaa palkita heti,muttei yhtään yläkanttiin.Aina vain senverran mitä edistysaskel edellyttää.Jos on onnistunut löytämään muuten mieleisensä ja muutenkin sopivan yksilön,on tyydytys ja tyytyväisyys takuulla molemminpuolista koulutuksen onnistuttua.Seksillä kiristäminen on ensimmäinen askel suhteen romuttamiseen,sama pätee kaikilla muillakin asioilla kiristämiseen.Yleensä pätee sääntö,että mitä vähemmän miehellä on älyä,sitä enemmän pitää käyttää lapsenomaista houkuttelua,mitä älykkäämpi mies sitä useimmin se tajuaa pelkästä vihjeestä oman ja muidenkin parhaan.Näillä eväuillä kun lähdet liikkeelle,on joskus tulevaisuudessa sinulla mies ,josta voit olla perustellusti ylpeä.Tsemppiä!!

Viimeksi muokattu:
Ei miehet ole mitenkään seksikeskeisiä, ottavat vaan seksiä kun sitä kerran saa.
Naisten pitää ottaa enemmän ohjat käteensä kun miesten kanssa leikkivät. Nykyään on vaan niin että hyvin monet naiset ovat itse puutteessa ja hakevat sitä seksiä. Ja kun käy niin että se äijä ei muuta teekkään, kuten nainen ehkä odottaa, niin miehestä tehdään mukamas seksikeskeinen.

Älkää ottako äijiä jotka ei osaa-halua-pysty muuhun kuin seksiin. Eri asia on jos nainenkin haluaa vain seksiä, ja heitä on herra paratkoon nykyään.................. jos nyt ei ihan suurin osa niin todella paljon.

Miehet on tottuneet siihen metsästykseen, ja kun se nykyään tuntuu toimivan, niin sitä sit halutaan.

Kuten jossain suomalaisessa suuressa seksitutkimuksessa todettiin, suomessa on näinä vuosina yhtä viriiliä, aktiivista ja fiksua miestä kohti neljä ( 4 ) aktiivista naista. Samassa jutussa mainittiin että suomalaisten naisten pitäisi pikku hiljaa tottua ajatukseen, että joutuvat jakamaan sen aktiivisen miehensä useamman naisen kanssa.
Nyt siis tarkoitettiin keski-ikäisiä ja sitä vanhempia ikäluokkia.

mielenkiinnolla luin vastauksianne.

ei kai tämä nyt niin kuuma soppa ole, ettei uskaltaisi mielipidettään sanoa..?

Kuuma tai kylmä,mielipiteeni sanon aina kun sitä joku erehtyy kysymään!Syyttäköön sitten itseään,jos ei saa mieleistään vastausta.Tässä ketjussa vastaukseni siis herätti mielenkiintoa,sehän on tosi mukavaa kuulla,tarkoitan tietysti,lukea.

Viimeksi muokattu:
Ensinnäkin, katkaise se naru seksin ja kotitöiden väliltä. Ei kai miehesi ole mikään otus, joka palkitaan jos on muistanut imuroida tai mopata.

Jos asutte yhdessä, niin pitäkää palaveri, mitä kuuluu kenenkin hommiin. Suhteuttakaa hommat sen mukaan, miten olette kotona. Esim. jos mies on vain viisi tuntia päivässä töissä ja sinä kahdeksan, tekee kotona oleva enemmän kotitöitä. Säästetty aika menee näin yhteiseen pottiin.

Tehkää lista, mitä kuuluu viikottaisiin rutiineihin ja mitä tehdään kuukausittain ja mitä puolivuosittain. Listasta anna miehen ensin valita ne työt, mitkä eivät ihan kamalaa pakkopullaa ole. Meillä esim. mies ei ymmärrä lattioiden ja pölyjen pyyhkimisen tarpeellisuutta: "eihän sitä pölyä täällä näy". No, ei näy, ei, kun minä niitä säännöllisesti pyyhin. Turhaa hieromista anyway miehen mielestä. Pyykkäämisen ja tiskikoneen hän kyllä ymmärtää, ne kun ovat niitä juttuja jotka näkyy konkreettisesti. Myös kaupassa käynti ja ruuan laitto luonnistuu hyvin. Minä taasen inhoa ikkunoiden pesua, hän ei näe niitä koskaan likaisena, eli meillä on ulkoistettu tuo homma.

Kun ei tarvitse rutista jonnin joutavista pipertämisesistä, niin seksikin maistuu.

Ensinnäkin, katkaise se naru seksin ja kotitöiden väliltä. Ei kai miehesi ole mikään otus, joka palkitaan jos on muistanut imuroida tai mopata.

Minä en oo ikinä tajunnu, mikä maaginen yhteys kotitöillä ja seksillä on. En oo ikinä saanu kiksejä tiskaamisesta tai kesken vessapöntön pesun kostunu jalkovälistä. En myöskään nautinnollisen seksisession ja kolmen orgasmin jälkeen ole tuumannut, että nytpä taidan pesaista ikkunat!

Enpä usko, että toimii miestenkään kohdalla.

Ja tää hokema, et imuroiva mies on seksikäs, on ihan huuhaata. Jos on seksikäs, niin on sitä seksikäs kaikissa muissakin puuhissa ja asennoissa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja siivouspalvelusta:
Minä en oo ikinä tajunnu, mikä maaginen yhteys kotitöillä ja seksillä on. En oo ikinä saanu kiksejä tiskaamisesta tai kesken vessapöntön pesun kostunu jalkovälistä. En myöskään nautinnollisen seksisession ja kolmen orgasmin jälkeen ole tuumannut, että nytpä taidan pesaista ikkunat!

Ja tää hokema, et imuroiva mies on seksikäs, on ihan huuhaata. Jos on seksikäs, niin on sitä seksikäs kaikissa muissakin puuhissa ja asennoissa.

Seksiähän saa yleensä jos nainen on tyytyväinen ja iloinen. Sen voi saada aikaan kotitöillä mutta mitenkään varmaa se ei ole. Varsinkin pitkässä juoksussa tuppaa käymään niin että nainen tottuu siihen että mies tekee kotitöitä eikä se enää sinällään lisää naisen onnellisuutta. Silloin ollaan tilanteessa jossa mies on hyvikin työllistetty mutta se ei enää näy parisuhteessa mitenkään. Nainen usein täyttää nuo miehen tekemien töiden antamat ajat uusilla töillä joten hänellä ei välttämättä ole edes yhtään enempää aikaa miehelle.
Pahimmillaan (kuten meillä) asia johtaa siihen että mies katkeroituu kun nainen ei enää tunnu lainkaan arvostavan hyvää miestä. Mies luulee tehneensä kaiken oikein mutta mitään palkintoa ei tulekaan. Sitten vielä mies lukee täältä kertomuksia kaikista niistä naisista joiden miehet eivät laita tikkua ristiin kotona.
Joten seksin ja kotitöiden suhteen pitää olla varovainen. Liian innokas kotitöihin osallistuminen on miehen kannalta hyvin vaarallista. Osallistumista pitää säännöstellä niin että nainen ymmärtää koko ajan miten hienoa on että mies tekee edes jotain mutta ei ala pitämään tätä itsestäänselvyytenä.

Eiköhän se mene niin, että mies joka panostaa yhteiseen kotiin ja viihtyvyyteen saa naisen luottamuksen ja kunnioituksen, minkä kautta sitten seksikin maistuu. Ei saamaton sohvaperuna jaksa innostaa naista kovin pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja siivouspalvelusta:

...en halunnut sanoa mitään...

Viimeksi muokattu:
Seksiähän saa yleensä jos nainen on tyytyväinen ja iloinen. Sen voi saada aikaan kotitöillä mutta mitenkään varmaa se ei ole. Varsinkin pitkässä juoksussa tuppaa käymään niin että nainen tottuu siihen että mies tekee kotitöitä eikä se enää sinällään lisää naisen onnellisuutta. Silloin ollaan tilanteessa jossa mies on hyvikin työllistetty mutta se ei enää näy parisuhteessa mitenkään. Nainen usein täyttää nuo miehen tekemien töiden antamat ajat uusilla töillä joten hänellä ei välttämättä ole edes yhtään enempää aikaa miehelle.
Pahimmillaan (kuten meillä) asia johtaa siihen että mies katkeroituu kun nainen ei enää tunnu lainkaan arvostavan hyvää miestä. Mies luulee tehneensä kaiken oikein mutta mitään palkintoa ei tulekaan. Sitten vielä mies lukee täältä kertomuksia kaikista niistä naisista joiden miehet eivät laita tikkua ristiin kotona.
Joten seksin ja kotitöiden suhteen pitää olla varovainen. Liian innokas kotitöihin osallistuminen on miehen kannalta hyvin vaarallista. Osallistumista pitää säännöstellä niin että nainen ymmärtää koko ajan miten hienoa on että mies tekee edes jotain mutta ei ala pitämään tätä itsestäänselvyytenä.

Tästähän minä olen jo monesti aiemmin kirjoittanut. Parisuhdenainen, kotirouva prostituoi itsensä palkkioksi miehen tekemistä kotitöistä. Ajan mittaan miehen teot eivät riitäkään! Pitää saada lisää: "Mitä muka, ainahan sinä imuroit ja täytät/tyhjennät astianpesukoneen? Mutta jos viet kissanhiekatkin, tänään, huomenna - forever, niin voit saada piparia - tai torttua

Viimeksi muokattu:
Minä olen nainen ja myönnän olevani parisuhteessa seksikeskeinen. Minusta se on koko pariutumisen idea. En minä tarvitse kotiorjaa enkä puuhapeteä, minä tarvitsen mieluisan seksikumppanin. Siihen hommaan mies on paras vaihtoehto.

Minusta kontallaan lattioita luuttuava nainen on seksikkäämpi kuin kontallaan lattioita luuttuava mies, siitäkin huolimatta vaikka tälle miehelle olisi kasvanut tissit.

Minä olen nainen ja myönnän olevani parisuhteessa seksikeskeinen. Minusta se on koko pariutumisen idea. En minä tarvitse kotiorjaa enkä puuhapeteä, minä tarvitsen mieluisan seksikumppanin. Siihen hommaan mies on paras vaihtoehto.

Sinulla on harvinaisen oikea asenne parisuhteeseen. Jostain syystä nykyäänkin lähes kaikki naiset kuvittelevat että parisuhteen pääidea on se että "pyöritetään" perheen arkea kaikkine kotitöineen. Mutta nuo kotitöthän ovat vain se pakollinen "kuorrutus" jolla täytetään elämän perustarpeet. Parisuhteen ja perhe-elämän pääsisältöhän pitäisi olla se että kaikki perheenjäsenet voivat olla yhdessä ja nauttia toistensa seurasta, ei se että koti on siisti ja vaatteet pesty ja silitetty.
Jos elämä on vain kodin hoitoa, on ihan varmaa että se rakkaus ja yhteinen tunne, joka on ollut parisuhteen alussa, hiipuu vuosien kuluessa. Hyvä puoliso on silloin enää se joka täyttää omat velvollisuutensa kotitöissä ja lastenhoidossa, ei se jonka kanssa on ihana olla ja jonka vierelle haluaa illalla mennä. En tarkoita että kotitöistä luistava puoliso olisi yhtä hyvä kuin niitä paljon tekevä, vaan sitä että kaiken takana pitäisi aina olla se kuka tuo puoliso on, ei se mitä hän tekee.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä