Miesten mielestä haluttavimmat kirjoittajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä sanoisi tuota joutumiseksi. Käy äijää kateeksi.

are-you-serious-spiderman-unimpressed-aNsgn3.jpg

Oon lähinnä aatellu, että Datakin tykkää miusta vain siksi, että hällä aina elävä vastustaja Mortal Kombatin pelaamiseen, kahvinkeittäjä aamuisin sekä joku, joka leipoo paljon suklaisia herkkuja tuolle namipepulle. Enempi miinuspuoli, että joutuu samalla kattelemaan tällasta halolla päähän lyötyä mopsia, jolla botoxiset huulet luonnostaan ja joka ei vapaaehtoisesti meikkiin koske, mutta salille pyrkii karkaamaan aina kun joku lapsista jättää ulko-oven raolleen.

Naisille voi tulla yllätyksenä se, että puolisoiden silmissä he ovat haluttavimpia juuri silloin, kun he eivät ole laittautuneet viimeisen päälle.

joo, mutta Data joutuu kestämään roolipukeutuvaa rouvaa. :D Tosi mies voi haluta naista vielä senkin jälkeen, kun tämä hiipparoi ensin kotona fiftarikellohameessa ja lähtee sitten ulos karhunkorvahatussa. :p

Oon lähinnä aatellu, että Datakin tykkää miusta vain siksi, että hällä aina elävä vastustaja Mortal Kombatin pelaamiseen, kahvinkeittäjä aamuisin sekä joku, joka leipoo paljon suklaisia herkkuja tuolle namipepulle. Enempi miinuspuoli, että joutuu samalla kattelemaan tällasta halolla päähän lyötyä mopsia, jolla botoxiset huulet luonnostaan ja joka ei vapaaehtoisesti meikkiin koske, mutta salille pyrkii karkaamaan aina kun joku lapsista jättää ulko-oven raolleen.

voisitkohan vielä jotenkin kehua itseäsi?

Ottaen huomioon, että olen nähnyt sinut livenä, niin saanen sanoa, että minusta et ole ollenkaan ruma, vaan kaunis. Ei sinussa oikeasti ole mitään merkittävää vikaa, kaikilla on omat ominaispiirteensä, mutta ne on ominaispiirteitä. Pidä vähän enemmän omasta ulkonäöstäsi, niin Datallakin on varmasti kivempaa.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26903262:
En ihan ymmärtänyt, että mitä huonoa tai kummallista on fiftarimekoissa tai karhuhatuissa.

Mutta toisaalta ymmärrän aika vähän ihmisiä muutenkin.

Tätä tarkoitin. Astro luetteli kaikkea hupsua, söpöä ja ihanaa itsessään ja samalla sanoo että voi ku mä oon kauhee ja data joutuu tällaista kattomaan (eli kehukaa mua kaikki). Pääsi tavoitteeseensa.

Olishan astro voinut kertoa miltä hänen ripuli haisee tai millaisia näppylöitä hänellä on tai miten hikoilee tai muuta oikeasti ikävää jos haluaa kertoa olevansa kauhistus. Mutta astro kertoi sen sijaan että hänellä on pulleat huulet, käy salilla ja käyttää mekkoja. Voi ku kauheeta.

[QUOTE="vieras";26903781]Tätä tarkoitin. Astro luetteli kaikkea hupsua, söpöä ja ihanaa itsessään ja samalla sanoo että voi ku mä oon kauhee ja data joutuu tällaista kattomaan (eli kehukaa mua kaikki). Pääsi tavoitteeseensa.

Olishan astro voinut kertoa miltä hänen ripuli haisee tai millaisia näppylöitä hänellä on tai miten hikoilee tai muuta oikeasti ikävää jos haluaa kertoa olevansa kauhistus. Mutta astro kertoi sen sijaan että hänellä on pulleat huulet, käy salilla ja käyttää mekkoja. Voi ku kauheeta.[/QUOTE]

PEESI!!!!!

[QUOTE="vieras";26903781]Tätä tarkoitin. Astro luetteli kaikkea hupsua, söpöä ja ihanaa itsessään ja samalla sanoo että voi ku mä oon kauhee ja data joutuu tällaista kattomaan (eli kehukaa mua kaikki). Pääsi tavoitteeseensa.

Olishan astro voinut kertoa miltä hänen ripuli haisee tai millaisia näppylöitä hänellä on tai miten hikoilee tai muuta oikeasti ikävää jos haluaa kertoa olevansa kauhistus. Mutta astro kertoi sen sijaan että hänellä on pulleat huulet, käy salilla ja käyttää mekkoja. Voi ku kauheeta.[/QUOTE]
Siinä olet oikeassa että nuo ovat hyviä piirteitä, vaikka astro itse ei näekään niitä niin. Hyvä että olet kanssani sitä mieltä että astro on mielettömän ihana :heart:

Siinä olet oikeassa että nuo ovat hyviä piirteitä, vaikka astro itse ei näekään niitä niin. Hyvä että olet kanssani sitä mieltä että astro on mielettömän ihana :heart:

Nimimerkkini on koulussa ollut tuplahuuli/rullahuuli, joten paksuja huulia on vaikea nähdä hyvänä asiana. Salilla hiki haisee tai ainakin niin on tarkoitus. Mekoissa näytän varmaan vain epävarmalta transulta.

Ai tää oli tämmönen kalastusketju. Kehujen nimittäin.

Moon ihan vääräsä paikasa sitte ->

(Täällä on kyllä montakin erittäin mielenkiintoista persoonaa, ja vähemmän mielenkiintoisia. Mitäpä niitä erikseen nostamaan jalustalle, tai polkemaan alas.)

Yhteistyössä