Enpä sanoisi tuota joutumiseksi. Käy äijää kateeksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enpä sanoisi tuota joutumiseksi. Käy äijää kateeksi.
Naisille voi tulla yllätyksenä se, että puolisoiden silmissä he ovat haluttavimpia juuri silloin, kun he eivät ole laittautuneet viimeisen päälle.
Oon lähinnä aatellu, että Datakin tykkää miusta vain siksi, että hällä aina elävä vastustaja Mortal Kombatin pelaamiseen, kahvinkeittäjä aamuisin sekä joku, joka leipoo paljon suklaisia herkkuja tuolle namipepulle. Enempi miinuspuoli, että joutuu samalla kattelemaan tällasta halolla päähän lyötyä mopsia, jolla botoxiset huulet luonnostaan ja joka ei vapaaehtoisesti meikkiin koske, mutta salille pyrkii karkaamaan aina kun joku lapsista jättää ulko-oven raolleen.
joo, mutta Data joutuu kestämään roolipukeutuvaa rouvaa.Tosi mies voi haluta naista vielä senkin jälkeen, kun tämä hiipparoi ensin kotona fiftarikellohameessa ja lähtee sitten ulos karhunkorvahatussa.
![]()
Onko itsensä kehumista kertoa, että on ostanut tällaisen hatun?
Onko itsensä kehumista kertoa, että on ostanut tällaisen hatun?
Oon lähinnä aatellu, että Datakin tykkää miusta vain siksi, että hällä aina elävä vastustaja Mortal Kombatin pelaamiseen, kahvinkeittäjä aamuisin sekä joku, joka leipoo paljon suklaisia herkkuja tuolle namipepulle. Enempi miinuspuoli, että joutuu samalla kattelemaan tällasta halolla päähän lyötyä mopsia, jolla botoxiset huulet luonnostaan ja joka ei vapaaehtoisesti meikkiin koske, mutta salille pyrkii karkaamaan aina kun joku lapsista jättää ulko-oven raolleen.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26903262:En ihan ymmärtänyt, että mitä huonoa tai kummallista on fiftarimekoissa tai karhuhatuissa.
Mutta toisaalta ymmärrän aika vähän ihmisiä muutenkin.
Siinä olet oikeassa että nuo ovat hyviä piirteitä, vaikka astro itse ei näekään niitä niin. Hyvä että olet kanssani sitä mieltä että astro on mielettömän ihana :heart:
Täytyy sanoa, että olen varsin järkyttynyt tullessani mainituksi tällaisessa ketjussa. :O
:O
:kiss: