Miesten mielestä haluttavimmat kirjoittajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:rolleyes:
382404_439244669431932_610042764_n.jpg

• Tykkää
Reactions: astrolabe ja Metis
[QUOTE="mamamama";26902623]No mun mielestä sä olet kyllä aivan älyttömän kaunis. Olit siinä hääkuvassakin. Naiselliset piirteet ja luonnonkaunis olemus, ei mikään meikkiporsas. Tosi ikävää, jos et itse näe viehättävyyttäsi ja kauneuttasi. Ja mun mielestä monetkaan ihmiset eivät ole mitenkään silmiinpistävän kauniita.[/QUOTE]

Mie en vaan osaa meikata. Tämmönen mie vaa oon, en missään nimessä sellainen henkilö, jota voisi ajatella haluttavana. En näe "kauneuttani", koska sellaista ei ole ja min on ihan turha yrittää olla viehättäväkään, kun en sellaista hallitse. :) Siippa kehuu kyllä koko ajan maasta taivaisiin, mutta siihen ainoa oikea vastaus on nolostumisen johdosta painaa pää hänen kainaloonsa.

En ole tottunut edes ajattelemaan ulkoisia avuja, eikä niillä juurikaan ole merkitystä miulle muuten kuin siinä mielessä, että voisin yrittää miellyttää aviomiestäni. Siltikin Data joutuu useimmiten katselemaan meikää hiipparoivan täällä jossain topissa ja boksereissa hiukset pörröllä.

no mutta sanoppa, miksi naisia pitää aina olla kehumassa kauniiksi, ei niinkään älykkääksi

Riippuu naisesta. :p

Paras kehu (jos sen voi sellaiseksi laskea) mieheltäni oli, että hänen ostaessaan Pony Slaystation 3:lle Wolverine -pelin, että min ei tartte tyytyä vain katselemaan, kun hän pelaa, vaan voimme pelata rinnakkain (ts. vuorotellen, mutta kumpikin alkaen pelin alusta).

no mutta sanoppa, miksi naisia pitää aina olla kehumassa kauniiksi, ei niinkään älykkääksi

Olen itse kokenut asian niin, että lausahdukseen "sinä olet niin älykäs" jotenkin aina sisältyy lausumattomana se, että sen lausuja ei omasta mielestään yllä samalle tasolle. Ja se on kiusallista, luo jonkinlaisen kuilun sanojan ja vastaanottajan välille. Minusta on aina epämiellyttävää, kun joku alentaa itseään. Kun taas kauneus on enemmän makuasia, eikä mitattavissa. Jos minua joku kehuu kauniiksi voin vain ajatella, että kiva jos joku pitää pisamista :)
En tiedä miltä tuntuisi, jos joku tiettävästi minua älykkäämpi kehuisi minua älykkääksi. Varmaan vähemmän kiusalliselta. Sitä tulen tuskin koskaan tietämään :p

muoks. siis tarkoitin, että tuskin kukaan minua älykkäämpi kokee tarvetta älyäni kehua...en sitä, etteikö minua älykkäämpiä ihmisiä olisi pilvin pimein :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä